تیم رسانه‌ای مجری برگزاری نمایشگاه خودرو شهر آفتاب استعفا داد!

حواشی برگزاری نمایشگاه خودرو شهر آفتاب توسط مجموعه‌ای که مجوزهای قانونی برگزاری نمایشگاه از سازمان توسعه تجارت را ندارد، با استعفای تیم رسانه‌ای مجری برگزاری نمایشگاه وارد دور تازه‌ای شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه خودرو شهر آفتاب در حالی ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شود که هنوز تکلیف حضور بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در این نمایشگاه مشخص نیست و به جز معدودی از شرکت‌ها که مجری برگزاری در پیج اینستاگرام خود اعلام کرده است، خودروسازان بزرگ در این نمایشگاه حضور نخواهند داشت.

عدم حضور شرکت‌های بزرگ در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب دلایل متعددی دارد که بی‌ارتباط با بی‌تجربگی مجری برگزاری نمایشگاه که یک شرکت تبلیغاتی است، نیست.

این شرکت تبلیغاتی که بنابر اطلاعات سایت سازمان توسعه تجارت، مجوز برگزاری نمایشگاه در کشور را ندارد، قرار است ۱۰ روز دیگر یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های خودرو کشور را برگزار کند.

به عنوان مثال در روزهای گذشته گزارشی در پرشین خودرو منتشر کردیم که به نبود امکانات شارژ خودرو برقی در نمایشگاه می‌پرداخت و این نکته کلیدی در سالی که قرار است خودروهای برقی در نمایشگاه شهر آفتاب حاضر شد، از چشم مجری دور مانده بود.

هر چند پس از این گزارش پرشین خودرو، مجری برگزاری از احداث زیرساخت شارژ خودرو برقی در شهر آفتاب خبر داد اما پیگیری خبرنگار پرشین خودرو از محل نمایشگاه شهر آفتاب نشان داد که هنوز هیچ کاری در این خصوص انجام نشده است.

حواشی پیرامون شهر آفتاب اما به همین جا ختم نمی‌شود و استعفای تیم رسانه‌ای این نمایشگاه که برای برگزاری این رویداد زحمات فراوانی متقبل شده بودند، شوک دیگری به نمایشگاه خودرو شهر آفتاب وارد و این نمایشگاه را با حاشیه جدید روبرو کرد.

در متن استعفای اعضای تیم رسانه‌ای نمایشگاه آمده است: پس از جلسه‌ای فشرده بین تیم رسانه‌ای اتواکسپو یعنی اینجانب مسیح فرزانه به‌ عنوان مدیر رسانه‌ای و همکار عزیزم آرش راهبر با مدیریت ستاد برگزاری اتواکسپو که ۴۸ ساعت پیش برگزار شد، ما رسما از ادامه همکاری در بخش رسانه‌ای نمایشگاه کناره‌گیری کرده و استعفا دادیم.

این اتفاق تنها در ۱۰ روز مانده به برگزاری این رویداد مهم خودرویی زنگ خطر را برای بروز مشکلات جدیدتر در برگزاری نمایشگاه خودرو شهر آفتاب به صدا درآورده است.

کد خبر 144461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha