تبدیل ون اینرودز به کمپر چقدر هزینه دارد؟

ون اینرودز که در بهمن موتور تولید می‌شود از گزینه‌های اقتصادی برای تبدیل به کمپر است. ما در این گزارش با بررسی کمپر ون اینرودز شما را با سطح امکانات و هزینه تبدیل ون اینرودز به کمپر آشنا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این روزها تب خرید کمپر در میان طیف وسیعی از علاقمندان، داغ شده است اما مشکل بزرگ در این راه نبود خودروی مناسب و صفر کیلومتر با قیمت اقتصادی برای ساخت کمپر شناخته می‌شود.

در شرایطی که ون صفر کیلومتر در بازار کشور بسیار محدود است، دلالان نیز با استفاده از این فرصت قیمت ون را به صورت غیرمنطقی بالا برده و قیمت‌های عجیبی برای ون‌های کارکرده اعلام می‌کنند.

با این وجود، مینی ون اینرودز که در بهمن موتور تولید می‌شود، یکی از گزینه‌های مناسب برای ساخت کمپر در ایران است که هم فضای مناسبی برای تجهیز دارد هم با قیمت مناسبی می‌توان آن را خریداری کرد.

مینی ون اینرودز به پیشرانه ۱.۵ لیتری با حداکثر توان ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۰ نیوتون متر مجهز است که می‌تواند در مسیرهایی با سختی کم، به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

مینی ون اینرودز با تجهیزات ایمنی نظیر دو کیسه هوا، سیستم های ترمز ضد قفل ، کنترل الکترونیکی پایداری ESP و کنترل کشش TCS و با توجه به ظرفیت بار حدود ۷۲۵ کیلوگرم (۵.۱ متر مکعب) می‌تواند میزبان لوازم و تجهیزات ساخت کمپر باشد.

از جمله دیگر امکانات ون اینرودز می‌توان به نمایشگر ۹ اینچی، دوربین ثبت وقایع و دوربین پارک عقب اشاره کرد.

در این گزارش ما سراغ یکی از کمپرهای ون اینرودز رفتیم تا شما را با سطح امکانات و قیمت تجهیز کمپر ون اینرودز آشنا کنیم.

کد خبر 144562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha