کد خبر 145149
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
چرا دایون Y7 بخریم؟ (+ شرایط فروش دایون Y7)

صنایع خودروسازی ایلیا شرایط فروش جدیدی برای خودرو دایون Y7 اعلام کرد اما چرا باید خودرو دایون Y7 بخریم؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تب خودروهای آفرودی در کشور ما هم مانند بسیاری دیگر از نقاط داغ شده با این تفاوت که در بازار ما انتخاب‌های متنوعی پیش روی علاقمندان خودروهای آفرودی به خصوص خودروهای صفر کیلومتر وجود ندارد.

دایون Y7 یکی از معدود انتخاب‌ها در بازار خودروهای آفرودی است که به چند دلیل انتخاب مناسبی نیز خواهد بود.

نخستین دلیل که دایون Y7 را به انتخابی مناسب برای سفرهای آفرودی تبدیل می‌کند، شاسی مستقل دایون Y7 است که در تمام خودروهای آفرودی جهان یک اصل انکارناپذیر تلقی می‌شود.

گزینه بعدی نیز سیستم تعلیق دایون Y7 است. دایون Y7 در جلو از تعلیق جناقی دوبل و در عقب نیز از تعلیق ۵ لینک بهره‌مند است که این خودرو را به گزینه‌ای مناسب برای سفرهای آفرودی تبدیل می‌کند.

امکانات دیگر مانند موتور قدرتمند ۲.۴ لیتری میتسوبیشی با توان ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC و سیستم دو دیفرانسیل سبک و سنگین با تکنولوژی بورگوارنر نیز در دایون Y7، این خودرو را به خودرویی مناسب آفرود تبدیل کرده است.

صنایع خودروسازی ایلیا، طرح فروش علی‌الحساب این خودرو با تحویل ۹۰ روزه و تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی و بازپرداخت ۴۸ ماهه را آغاز کرده است که متقاضیان می‌توانند برای خرید خودرو به وبسایت خودروسازی ایلیا به آدرس https://ilia-auto.com/sale مراجعه کنند.

دایون

کد خبر 145149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha