کد خبر 100957
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
 نصب فیلتر دوده قانون است و راه فرار ندارد

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: سه الی چهار سال است با فشارهایی که از سمت سازمان محیط زیست وارد کرده‌ایم مسئولان را توجیه کردیم که نصب فیلتر دوده مصوبه است و راه فرار ندارد و آنها هم در حال تدوین برنامه اجرایی هستند.

به گزارش پرشین خودرو  به نقل از فارس، وحید حسینی ، با بیان اینکه بر روی خودروهای نو از ابتدای سال 96 فیلتر دوده نصب و وارد بازار شده است، گفت: خودروسازها هم آمار نصب فیلتر دوده را می‌دهند.


وی با بیان اینکه در سازمان محیط زیست فقط به این موضوع اکتفا نمی‌کنیم، گفت: دوباره خودروها را دبل‌چک می‌کنیم و حتی از برخی راننده‌ها در این باره نیز سؤالاتی پرسیده می‌شود.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در خصوص خودروهای در حال تردد که فیلتر دوده هم ندارند، گفت: نصب فیلتر دوده وظیفه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است که بارها از آنها دعوت کردیم که در کارگروه‌های آلودگی هوا و زیرکمیته‌های تخصصی آن شرکت کنند اما اقدام جدی صورت نگرفت.


فیلتر


حسینی افزود: سه الی چهار سال است با فشارهایی که از سمت سازمان محیط زیست وارد کرده‌ایم آنها را توجیه کردیم که این مصوبه است و راه فرار ندارد و آنها هم در حال تدوین برنامه اجرایی هستند.

وی با اشاره به وضعیت موجود، گفت: با وضعیت تحریم‌ها و مباحث ارزی نوسازی ناوگان دیزلی بسیار دور از ذهن است چرا که پول نداریم یک میلیارد تومان اتوبوس، 600 میلیون کامیون و 2 میلیارد هزینه برای اتوبوس‌های بی‌آر‌تی بدهیم، بهتر است همین وضعیت موجود را خوب نگهداری کرده، تعمیر و بازسازی کنیم، فیلتر دوده نصب و آلودگی را صفر کنیم.

کد خبر 100957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha