نقش مؤثر ایران برای تحقق اهداف سازمان همکاری راه‌آهن‌ها

پرشین خودرو: معاون رئیس کمیته سازمان همکاری راه‌آهن‌ها (OSJD) با قدردانی از تلاش ایران در برگزاری یازدهمین کنفرانس بین‌المللی سازمان همکاری راه‌آهن‌ها گفت: شرایطی که توسط ایران فراهم شده است، به تحقق اهداف سازمان همکاری راه‌آهن‌ها کمک می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، میخائیل سوالوژسکی امروز در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی سازمان همکاری راه‌آهن‌ها اظهار داشت: از جانب سازمان همکاری راه‌آهن‌ها بابت برگزاری یازدهمین اجلاس در جمهوری اسلامی ایران قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: شرایطی که توسط کشور ایران برای این اجلاس فراهم شده است، ما را برای دستیابی به اهداف کمک می‌کند.

سوالوژسکی افزود: راه‌آهن یکی از ابزارهای توسعه پایدار و توسعه ملی است و برای اقتصاد اهمیت استراتژیک دارد.

وی گفت: با توسعه اقتصاد هایتک فناوری حمل و نقل هم در حال تغییر است.


معاون رئیس کمیته سازمان همکاری راه‌آهن‌ها (OSJD) ادامه داد: پروژه‌های بین‌المللی سازمان‌ همکاری راه‌آهن ها برای این است که خدمات بهتری در حوزه ریلی ارائه شود تا ریل رقابت‌پذیر و مطابق قرن معاصر باشد.

 

ریل

 

سوالوژسکی اظهار داشت: در اوراسیا سازمان همکاری راه‌آهن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند و ظرفیت‌ها برای همه اعضای سازمان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تجربه سازمان همکاری راه‌آهن‌ها در حمل و نقل کانتینری نشان می‌دهد، برای هر پروژه لازم است همکاری نزدیکی بین همه اعضا باشد. ما باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و پروژه‌های جدیدی در کل قاره داشته باشیم.

معاون رئیس کمیته سازمان همکاری راه‌آهن‌ها (OSJD) گفت: ساخت راه‌آهن در ایران، مغولستان، روسیه، قزاقستان و دیگر کشورهای عضو به افزایش حجم مبادلات باری کمک می‌کند و به دستیابی به بازارهای جدید می‌انجامد و شاهد توسعه خطوط ریلی در کشورهای اوراسیا هستیم.

سوالوژسکی همچنین تکمیل کریدورهای ریلی،‌اتصال مرزها در حوزه ریل و توسعه خطوط ریلی کانتینری را از دیگر اهداف و برنامه‌های سازمان همکاری راه‌آهن‌ها اعلام کرد.

کد خبر 102893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha