قدرتمندترین و دقیق ترین دوربین واقعیت مجازی

پرشین خودرو: شرکت اینستا 360 موفق به تولید دقیق ترین و قدرتمندترین دوربین واقعیت مجازی جهان شده است که دارای هشت لنز بوده و 15 هزار دلار قیمت دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، این دوربین که تایتان نام دارد با دقت 11k و 30 فریم در ثانیه از محیط اطراف فیلم برداری می‌کند.

حسگرهای متعدد این دوربین به ثبت تصاویر با دقت بالا و همین طور تثبیت تصاویر کمک شایانی می‌کنند. این دوربین که نمونه اولیه آن در نمایشگاه سی ای اس 2019 عرضه خواهد شد تنها دوربین واقعیت مجازی دنیاست که با دقت 11K فیلمبرداری می‌کند.
 

دوربین

 

البته در صورت فیلم برداری با دقت 8K دوربین یادشده می تواند با سرعت 60 فریم در ثانیه تصویر برداری کند. در صورت فیلم برداری با سرعت 120 فریم در ثانیه دقت تصاویر به 5.3k کاهش می‌یابد. دوربین یادشده به علت حسگرهای مناسبی که دارد در هوای تاریک نیز به خوبی تصاویر ویدئویی را ضبط می‌کند. پشتیبانی از رنگ ها به صورت 10 بیتی از جمله دیگر مزایای این دوربین است.

تثبیت تصاویر با استفاده از این دوربین با استفاده از الگوریتم هوشمند FlowState شرکت اینستا 360 صورت می‌گیرد. این دوربین از ابتدای بهار برای خرید در دسترس علاقمندان است.

کد خبر 108059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha