تسلا3 پرفروش ترین خودروی لوکس در بازار آمریکا شد

پرشین خودرو: در بین خودروهای لوکس فعال در بازار ایالات متحده آمریکا، تسلا مدل 3 به عنوان یکی از خودروهای لوکس الکتریکی موفق به کسب جایگاه اول فروش در آمریکا شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو و با توجه به ادعای منابع خبری، خودروی تسلا مدل 3 نه تنها موفق شده پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی در بازار ایالات متحده آمریکا باشد، بلکه این خودرو توانسته رقبای بنزینی و هیبریدی خود را کنار زده و در بین خودروهای لوکس فعال در بازار ایالات متحده آمریکا نیز پرفروش‌ترین خودرو شود که برای تسلا شگفت انگیز بوده است.

 

تسلا 3


منابع خبری مدعی هستند که خودروی تسلا مدل 3 موفق شده آمار فروش 145 هزار و 846 خودرو را در سراسر جهان داشته باشد که از این تعداد حدود 139 هزار و 782 دستگاه به مشتریان آمریکایی فروخته شده است در حالی که خودروی لکسوس RX موفق به فروش 111 هزار و 641 دستگاه در بازار آمریکا شده است تا پس از تسلا مدل 3 به عنوان دومین خودروی لوکس پرفروش در بازار ایالات متحده آمریکا شناخته شود.

 

تسلا 3


در ادامه بد نیست بدانید که خودروی تسلا مدل 3 با استفاده از شاسی و بدنه‌ای محکم و همچنین بکار گیری سیستم‌های بروز ایمنی، موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از سازمان ترافیک ملی آمریکا شده است.

 

تسلا 3


برای عملکرد خودرو هم گفته شده که شتاب صفر تا 96 کیلومتری کمتر از 6 ثانیه‌ دارد و می‌تواند تنها با یک بار شارژر کامل باتری‌های خود، مسافت 215 مایلی را طی کند که تقریبا معادل 346 کیلومتر می‌شود.

باتری‌های تامین کننده انرژی موتورهای الکتریکی هم در کف خودرو جاسازی شده‌ است که موجب بدست آمدن فضای مطلوبی در داخل کابین شده و 5 سرنشین بزرگسال به راحتی در آن جای می‌شوند.

کد خبر 108658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha