جریان اشتغال و تولید در سایپا حفظ و شكوفا شده است

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همزمان با فرارسیدن دهه مبارك فجر و چهلمین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، پیامی صادر كرد.

به گزارش پرشین خودرو، متن پیام تبریك سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا به‌ مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب به شرح زیر است:

چهلمین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و ورود به پنجمین دهه از حیات پرافتخار انقلاب، فرصتی برای همگان است تا با مرور دستاوردهای بزرگ این سال‌ها بیاد آورند كه سرزمین عزیزمان چه دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و به جایگاه رفیع امروز دست یافته است.

صنعت‌گران و فعالان متعهد و پرتلاش گروه خودروسازی سایپا این انقلاب را ثمره مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های زنان و مردانی می‌دانند كه این كشور را از وابستگی مطلق به بیگانگان رهایی بخشیده و با خودباوری و مجاهدت‌های بسیار زیاد در طول سال‌ها، اتكا به داشته‌ها و توانایی‌هایی داخلی را راه نجات سرزمین عزیزمان از وابستگی دانستند.

امروز ثمره همه این ایثارگری‌ها و خودباوری‌ها، در صنایع كشور به‌ویژه صنعت خودروسازی نمایان شده و توانسته از خروج سرمایه و دارایی مردم به آن‌سوی مرزها و همچنین وابستگی به سایر كشورها جلوگیری كند.

گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان یكی از شركت‌های مهم تولیدی در ایران كه نقشی اساسی در صنعت و اقتصاد ایفا می‌كند نیز در این بین، موفق شده با استفاده همه‌جانبه از ظرفیت‌ها و امكانات خود، جریان اشتغال و تولید را در این مجموعه حفظ و شكوفا سازد.

 

سید جواد سلیمانی


اینجانب به نمایندگی از همه همكارانم در گروه خودروسازی سایپا فرارسیدن سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی را به مردم شریف ایران تبریك عرض کرده و اعلام می‌كنم كاركنان شریف صنعت خودروسازی بر ادامه راه پرافتخار بنیانگذار كبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تأكید داشته و آماده خدمت مضاعف در جهت دستیابی به اهداف كلان انقلاب با هدایت مقام معظم رهبری و خدمات دولت محترم هستند.

همچنین از همه همكاران عزیزم در گروه خودروسازی سایپا دعوت می‌كنم همچون سال‌های گذشته، در راهپیمایی پرشكوه 22 بهمن‌ماه دوشادوش سایر اقشار جامعه حضور یافته و پشتوانه عظیم مردمی این انقلاب را بار دیگر به تمام جهانیان نشان دهند.

سیدجواد سلیمانی
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

کد خبر 109750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha