7 خودرو الکتریکی کیا تا سال 2027 معرفی می شود

اوایل تابستان سال جاری که تصاویر تست خودرو الکتریکی کیا بر پایه کانسپت Imagine منتشر شد کمتر کسی فکر می کرد که این خودرو تنها یکی از محصولات تمام الکتریکی این برند در برنامه بلندپروازانه کیا باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با گذشت چند ماه از ثبت تصاویر جاسوسی از خودرو برقی کیاموتور، امروز مشخص شد که این شرکت کره ای برنامه بلندپروازانه ای برای معرفی 7 خودرو تمام الکتریکی با آلایندگی صفر در نظر گرفته است که باید تا سال 2027 اجرایی شود.

 



تصویری که منتشر شده است، نشان می دهد که در برنامه کیا برای معرفی خودروهای تمام الکتریکی جدید، حداقل 3 کراس اوور وجود دارد.

 



هو سونگ سانگ مدیرعامل شرکت کیا در جریان مراسمی در کارخانه این برند در کره جنوبی گفت: کیا از سال 2001 که اولین خودرو الکتریکی خود را تولید کرد تا کنون موفق به فروش بیش از 100 هزار دستگاه در سراسر جهان شده است.ما در نظر داریم تا با معرفی طیف متنوعی از محصولات جدید تا سال 2029، 25 درصد از فروش جهانی کیا را به خودروهای الکتریکی اختصاص دهیم.

اولین نسل از خودروهای برقی جدید کیا با نام تجاری CV، سال آینده معرفی می شود.این خودرو یک مدل جهانی خواهد بود که کیفیت و طراحی محصولات کیا را ارائه خواهد کرد.

کیا در استراتژی جدید خود در نظر دارد تا ضمن معرفی محصولات تمام الکتریکی جدید بیش از 24 هزار ایستگاه شارژ را در اروپا و 500 ایستگاه را در آمریکای شمالی ایجاد کند همچنین این شرکت مراکز خدمات خود در سطح جهان را به بیش از 3500 سایت تا سال 2023 افزایش خواهد داد.

کد خبر 126225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha