اختلاف نظر سازمان های وابسته به دولت در خصوص قیمت خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اختلاف نظر سازمان های وابسته به دولت در خصوص قیمت گذاری خودرو، اظهار امیدواری کرد با همفکری دولت و مجلس، تصمیم مشترکی در خصوص قیمت خودرو اتخاذ شود.

سید جواد سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب در پاسخ به تصمیمات شورای رقابت و نحوه قیمت گذاری خودرو اظهار داشت: شورای رقابت تشکلی فرا قوه ای است و بر اساس قوانین و مصوبات مجلس اختیاراتی دارد و در همین ارتباط تصمیماتی را اعمال کرده است که صنعت خودرو از این اقدامات رضایت خوبی ندارد.

وی همچنین در پاسخ به پیشنهاد طرح شکایت خودروسازان به مراجع قانونی در خصوص قیمت گذاری دستوری گفت: به هر حال بین ارگان های وابسته به دولت در خصوص قیمت گذاری خودرو اختلاف نظر زیاد است البته شورای رقابت و سازمان بورس هر کدام وظایفی دارند و این تداخل وظایف موجب شده است که هر یک از این دستگاه ها انتظاراتی از شرایط کنونی حاکم بر این صنعت و اوضاع سهامداران داشته باشند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: خودروسازان پیگیری ها و مکاتبات لازم را در خصوص قیمت گذاری خودرو با مجلس و دولت داشته اند و در ارگان های مرتبط این موضوع نیز مطرح شده است و امیدواریم که در دولت جدید این تصمیم گیری هر چه سریع تر انجام شود تا شاهد رشد صنعت خودروسازی کشور باشیم.

سلیمانی در پایان همچنین در خصوص لزوم همکاری دولت و مجلس در موضوع قیمت گذاری خودرو خاطرنشان کرد: امید است دولت جدید و مجلس همفکری های لازم را در خصوص قیمت خودرو داشته باشند و با یکدیگر یک تصمیم مشترک در خصوص قیمت خودرو اتخاذ کنند.

کد خبر 133822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha