افرایش تنوع کاربری‌های آمیکو آسنا با هدف توسعه بازار هدف پیکاپ آمیکو

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی آمیکو با اشاره به معرفی دو کاربری جدید ویژه پیکاپ آمیکو آسنا از توسعه بازار هدف پیکاپ آسنا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، آمیکو اولین پیکاپ تراک بازار خودروی ایران را با معرفی پیکاپ آسنا آغاز کرد و فضایی برای ورود سایر خودروسازان به این عرصه را فراهم ساخت.

استقبال خریداران خودرو از پیکاپ آسنا در شرایطی که برای سال‌ها این سگمنت در ایران هیچ محصولی را به خود ندیده بود، دیگر خودروسازان را وادار به معرفی پیکاپ‌های سایز بزرگ کرد و امروز می‌بینیم که این حوزه یکی از پرتنوع‌ترین رده خودروهای تولید داخل است.

آمیکو آسنا در این سال‌ها به‌روزرسانی‌هایی را روی پیکاپ آمیکو آسنا اجرا کرد و امروز آسنا را در بسیاری از شرکت‌ها که استفاده کننده خودروهایی با قابلیت آفرودی هستند، مشاهده می‌کنیم.

امکانات و قابلیت‌های پیکاپ آمیکو آسنا این خودرو را در غیاب خودروهای آفرودی وارداتی نظیر تویوتا، تبدیل به انتخاب نخست بسیاری از نهادها و سازمان‌ها از محیط زیست و شرکت فرودگاه‌های کشور تا سازمان هلال احمر کرده است.

آمیکو آسنا

البته تنها امکانات و قابلیت‌های آسنا دلیل این انتخاب نیست بلکه بحث خدمات فروش گسترده نیز در این انتخاب نقش دارد اما مهم‌ترین دلیل انتخاب آسنا به عنوان محصول مورد علاقه سازمان‌ها و نهادهای مختلف، تجهیز آسنا به کاربری‌های مختلف است.

کاربری‌های متناسب با نیاز مصرف کننده مهم‌ترین دلیل انتخاب آسنا به عنوان یک خودروی سازمانی مناسب است.

در همین راستا غلام‌حسین بی‌ریا مدیر روابط عمومی آمیکو در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو از ادامه این سیاست در آمیکو خبر داد و تصریح کرد: برای تامین نیاز سازمان‌هایی که مصرف کننده پیکاپ آسنا هستند، کاربری‌های مختلفی در حال تولید است که کاربری حمل پول و آتش نشانی از جدیدترین کاربری‌های پیکاپ آسنا است.

غلام حسین بی ریا
غلام حسین بی‌ریا مدیر روابط عمومی آمیکو

وی که در غرفه آمیکو در نمایشگاه ارس اکسپو پاسخ‌گوی سوالات ما بود، با تاکید بر ساخت کاربری‌ آمیکو آسنا در شرکت آذرموتور که از زیرمجموعه‌های شرکت ارس خودرو دیزل است، اظهار داشت: فروش محصولات متنوع از محصولات تجاری سبک و سنگین در شبکه گسترده نمایندگی‌های مجاز آمیکو قابل سفارش گذاری است.

آمیکو

کد خبر 141916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha