جدیدترین نسخه هوایرا با نام Pagani Huayra Dinamica Evo به نمایش درآمد

این روزها پاگانی برخلاف دیگر رقبایش چندان فعال نبوده و خودروی جدیدی را در این چند سال رونمایی نکرده بود اما پس از گذشت مدت‌ها بالاخره این کمپانی معروف ایتالیایی نسخه‌ای جدید از ابر خودروی معروف خود یعنی هوایرا را معرفی کرد که یک رودستر خارق العاده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این ابر خودرو رودستر، Huayra Dinamica Evo نام داشته و توسط یک شخص ناشناس به بخش Pagani Grandi Complicazioni سفارش داده شده است. کمپانی ایتالیایی پاگانی تاکنون بیانیه‌ای رسمی در مورد جزئیات جدیدترین ساخته خود منتشر نکرده اما وجود آن را از طریق حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرده است. این اطلاعات منتشر شده جزئیات بسیار کمی را نشان می‌دهد اما قبل از آن ابتدا بیایید نگاهی به نمای بیرونی هوایرا جدید بیندازیم.

پاگانی هوایرا

هوایرا رودستر جدید بدنه‌ای قهوه‌ای رنگ داشته که ممکن است برای یک خودروی سوپر اسپرت کمی تکراری به نظر برسد اما چیزی که این خودروی خاص را زیباتر کرده استفاده از خطوط طلایی رنگ در تمام بخش‌های بدنه است. یکی دیگر از ریزه کاری‌های این ابرخودرو این است که پرچم ایتالیا روی بال‌های گلگیر جلو کار شده است. همچنین ظاهر خودرو بسیار خشن و تهاجمی طراحی شده که البته موردی ثابت در ساخته‌های پاگانی است. چراغ‌های دوگانه بیضی شکل کوچک نیز که امضای تمام خودروهای پاگانی بوده و البته آیرودینامیک این خودرو هم عدد بسیار خوبی دارد.

پاگانی هوایرا

در نمای عقب نیز کماکان اولین موردی که به چشم میخورد خطوط طلایی است. خروجی چهارگانه دایره‌ای شکل اگزوز نیز دقیقا وسط نمای عقب بالای سپر و دیفیوزر عقب تعبیه شده که حس بسیار خوبی را به بیننده القا می‌کند. این همان چیزی است که از یک خودروی سوپر اسپرت انتظار داریم. چراغ‌های عقب نیز به صورت سه دایره کوچک در دو طرف خودرو قرار گرفته و یک باله بسیار بزرگ و باریک نیز وظیفه بهبود آیرودینامیک خودرو را بر عهده دارد.

پاگانی هوایرا

پاگانی تاکنون اعلام نکرده که هوایرا رودستر جدیدش چه مشخصات فنی دارد. اما احتمال دارد این خودرو فوق العاده بر اساس Huayra Roadster BC ساخته شده باشد. اگر واقعا اینطور باشد ما با یک ابرخودروی روباز با موتور 6.0 لیتری ساخت AMG روبرو هستیم. این موتور 6 سیلندر تویین توربو V12 توانایی تولید 802 اسب بخار قدرت در 5900 دور در دقیقه و 1050 نیوتن متر گشتاور را دارد که عددی بسیار زیاد و خارق العاده است.

طبق اعلام پاگانی تنها 40 دستگاه از این ابر خودروی خاص ایتالیایی ساخته خواهد شد و پس از آن نسخه جدید معرفی خواهد شد. با اینکه پاگانی تعداد این خودرو را مشخص کرده اما همچنان قیمت آن را اعلام نکرده و مشخص نیست این ابر خودروی خاص و کمیاب با چه قیمتی به خریداران خوشبخت و خوش‌شانس به فروش خواهد رفت.

کد خبر 142191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha