امکانات هوافضا را بدهند بهترین خودروهای دنیا را می‌سازیم / فرهنگ هوافضا و موشکی در ایران خودرو حاکم است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به اظهارات رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حاکم بودن فرهنگ جبهه، جنگ و شهادت بر مجموعه ایران خودرو، معتقدیم چنانچه شرایط و امکاناتی که در مجموعه‌های نظامی و هوافضا وجود دارد را در اختیار ما نیز قرار دهند قادر به تولید بهترین خودروهای جهان در ایران خودرو خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روز گذشته محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت صنعت خودرو اظهار داشت: «روزی در سالگرد شهید طهرانی‌مقدم در ستاد نیروی هوایی سپاه سخنرانی داشتم و گفتم شمال اتوبان هوافضا است و جنوب اتوبان نیز ایران خودرو قرار دارد. وضع افتضاح ما در صنعت خودرو از قیمت و کیفیت در پایین اتوبان است، درحالی‌که بیش از ۴۰ سال از انقلاب گذشته است، البته ما ایران خودرو را نماد انقلاب نمی‌دانیم، بلکه هوافضا که در شمال اتوبان مایۀ افتخار است را نماد انقلاب می‌دانیم. صنعت خودرو به‌ گونه‌ای مدیریت می‌شود که مردم و دولت و تولیدکننده توأمان ناراضی‌اند.»

در حاشیه مراسم رونمایی از شاین مکس، فرصتی دست داد تا واکنش مدیرعامل ایران خودرو در خصوص اظهارات رئیس مجلس را جویا شویم.

علیمردان عظیمی‌فشی در پاسخ به خبرنگار پرشین خودرو، گفت: به نظر من منظور آقای قالیباف از نماد، فرهنگی است که در آن مجموعه عزیز و ارزشمند حاکم است نه مکان جغرافیایی. لذا اگر این فرهنگ که در آنجا حاکم است در ایران خودرو نیز وارد شود، نتایج یکسان خواهد بود.

وی افزود: البته باید تاکید کنم که این فرهنگ در ایران خودرو نیز جاری است و بچه‌های ایران خودرو نیز همان فرهنگ جبهه و جنگ و شهادت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده اند و مطمئن باشید که نشان خواهند داد، می‌توانند محصولاتی تولید کنند که در دنیا از بهترین‌ها باشد.

عظیمی‌فشی در پایان تصریح کرد: چنانچه شرایطی که در مجموعه‌های نظامی است در ایران خودرو هم ایجاد شود، قول می‌دهم محصولات ایران خودرو بهتر از خودروهای دیگر کشورها خواهد شد.

کد خبر 143050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha