موانع از سر راه بخش خصوصی خودروسازی برداشته شود / خودروسازان، برنامه ریزی مدون‌تری برای ورود به حوزه خودروهای برقی داشته باشند

بخش‌های خصوصی در همه حوزه‌ها توانمند هستند و انتظار ما از دولت این است که موانع را از سر راه بخش خصوصی خودروسازی بردارد تا این بخش‌ها با یکدیگر رقابت کنند.

به گزارش پرشین خودرو، عزت‌اله اکبری تالار پشتی نماینده مردم تهران در مجلس، با بیان این مطلب اظهار داشت: گروه بهمن تاکنون اقدامات ارزشمندی در حوزه تولید خودرو انجام داده است.

وی که در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نمایشگاه لجستیک سخن می گفت، تصریح کرد: گروه بهمن یکی از خودروسازان بخش خصوصی است که عملکرد خوبی دارد اما متاسفانه موانع زیادی از طرف دستگاه‌های دولتی شاهد هستیم و این مساله قابل قبول نیست.

فضا باید برای توانمند شدن بخش خصوصی فراهم شود
اله وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در مجلس نیز  گفت: گروه بهمن توانسته در حوزه خودروهای سواری و تجاری عملکرد قابل قبولی داشته باشد. و باید فضا را برای توانمندتر شدن بخش خصوصی فراهم کنیم چرا که بخش خصوصی از بخش دولتی چابک‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: از خودروسازان خصوصی و دولتی انتظار داریم با توسعه ظرفیت تولید خود، برنامه ریزی مدون‌تری برای ورود به حوزه خودروهای برقی داشته باشند.

کد خبر 144261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha