آغاز عرضه ۳ خودرو وارداتی کیا بر مبنای فرآیند نوبت دهی / کیا سلتوس، کیا کی۵ و کیا سراتو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی (+قیمت، مشخصات و زمان عرضه)

عرضه سه خودرو وارداتی کیا (کیا سلتوس، کیا کی۵ و کیا سراتو) بر مبنای فرآیند نوبت دهی در سامانه یکپارچه خوروهای وارداتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، متقاضیانی که در اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام کردند و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌ توانند با مراجعه به سامانه برای انتخاب سه خودرو وارداتی کیا شامل کیا کی۵، کیا سراتو و کیا سلتوس از ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ اقدام کنند.

هیچ گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نمی شود و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده اند، می‌باشد.

براساس این گزارش، شرکت کوشا خودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات کیا در ایران در این مرحله سه خودرو کیا سراتو با قیمت قطعی ۲۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال، خودرو کیا کی۵ با قیمت علی الحساب ۱۷ میلیارد ریال و خودرو کیا سلتوس با قیمت علی الحساب ۱۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال به متقاضیان عرضه شده است.

کیا کی 5

مشخصات خودرو کیا کی۵

کیا K۵ که نسل جدید کیا اپتیما است به یک پیشرانه ۲ لیتری با حداکثر توان ۱۵۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۶ نیوتن متری مجهز است که نیرو را از طریق یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته به محور جلو منتقل می‌کند.

در خصوص سیستم های ایمنی در کیا K۵ می‌توان به هشدار تنظیم نبودن و کم بودن میزان فشار هوای تایر TPMS، کمربند ایمنی پیش کشنده از نوع ELR راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو اشاره کرد.

کیا سراتو

مشخصات خودرو کیا سراتو

کیا سراتو از یک موتور ۲۰۰۰ سی.سی چهار سیلندر با حداکثر توان ۱۵۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر بهره می برد. این خودرو گیربکس اتوماتیک شش سرعته دارای سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب محور پیچشی با فنر لول مارپیچی می باشد.

سراتو وارداتی به فرمان برقی و ظرفیت صندوق ۵۰۲ لیتر و حجم مخزن سوخت ۵۰ لیتری تجهیز شده است. از جمله امکانات این خودرو می توان به کروز کنترل اتوماتیک، صفحه نمایشگر ۴.۲ اینچی، استارت دکمه ای، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل فشاد باد تایرها، سنسور جلو و عقب اشاره کرد.

کیا سلتوس 1400

مشخصات خودرو کیا سلتوس ۱۴۰۰

محصول کیا سلتوس ۱۴۰۰ سی.سی یک خودرو ۴ سیلندر با ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۲ نیوتن متر گشتاور می باشد. این خودرو محرک جلو از گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته بهره می برد. سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب آن اکسل محور پیچشی با فنر مارپیچی است. طول، عرض و ارتفاع سلتوس ۱۴۰۰ سی.سی به ترتیب ۴۳۸۵، ۱۸۰۰ و ۱۶۵۰ میلی متر می باشد.

از مشخصات و امکانات این خودرو وارداتی کره ای می توان به چراغ روشنایی روز، سقف پانوراما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، گرم کن صندلی برقی، صفحه نمایشگر ۸ اینچی، استارت دکمه ای، و سیستم های پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل کمکی حرکت در سربالایی و جلوگیری از حرکت رو به عقب، مدیریت پایداری خودرو و سیستم ترمز کمکی فشار مضاعف و ... اشاره کرد.

کد خبر 144733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha