عرضه تیگو ۷ جدید به بازار با قیمت ۶۱۸ میلیون تومان! / قیمت تیگو ۷ در بازارهای جهانی

شرکت چری از ابتدای ماه جاری میلادی نسخه به روز شده تیگو ۷ را با قیمت ۶۱۸ میلیون تومان (۱۰ هزار و ۳۰۰ دلار) در نسخه پایه راهی بازارهای جهانی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نسخه فیس لیفت تیگو ۷ با مدل ۲۰۲۴ راهی بازارهای جهانی برند چری شد.

عرضه تیگو ۷ جدید از آن جهت برای ما جالب است که قیمت این خودرو را به ریال تبدیل می‌کنیم و شاهد تفاوت قیمت معنادار آن با بازار خودرو ایران هستیم.

براساس اعلام چری، تیگو ۷ با مدل ۲۰۲۴ در دو نسخه با گیربکس ۹ سرعته سی وی تی و  ۶ سرعته MT راهی بازار شده است.

تیگو ۷ جدید در ظاهر تفاوت چندانی با نسخه قبلی ندارد و بیشترین تغییر در کابین و امکانات خودرو اعمال شده است.

دوربین و رادارهای اولتراسونیک بخشی از امکانات اضافه شده به تیگو ۷ برای تحقق رانندگی نیمه خودران است همچنین سیستم ترمز ضدقفل و ترمز اضطراری نیز به تیگو ۷ اضافه شده است.

در داخل کابین نیز دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی به عنوان کلاستر و مالتی مدیا اضافه شده و تریم داخلی نیز به رنگ قهوه‌ای درآمده است.

دوربین ۳۶۰ درجه، گرمکن صندلی، تهویه اتوماتیک، استارت استاپ و سیستم صوتی بهبود یافته با ۶ بلندگو بخش دیگری از امکانات جدید در تیگو ۷ است.

تیگو ۷ با پیشرانه ۱.۵ لیتری و دو مدل گیربکس ۹ سرعته CVT و ۶ سرعته MT با قیمت ۱۰ هزار و ۳۰۰ دلار تا ۱۳ هزار و ۴۰۰ دلار قابل سفارش است.

از نظر پیکربندی، تریم بالا دارای تصاویر ۳۶۰ درجه با وضوح بالا و گرم کننده صندلی جلو است. صندلی‌های چرمی، تهویه مطبوع برقی، ورود/استارت بدون کلید و سیستم صوتی با ۶ بلندگو اکنون از ویژگی‌های استاندارد هستند. چری همچنین ادعا می کند که NVH (صدا، لرزش و سختی) کاهش یافته است.

تصاویر تیگو ۷ جدید را در گالری ذیل ورق بزنید:

کد خبر 145081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha