فروش محدود کیزاشی با قیمت 95 میلیون تومان

پرشین خودرو: فروش نقدی سوزوکی کیزاشی با تعیین قیمت این خودرو در دو نوع دستی و دنده اتوماتیک به صورت محدود در نمایندگی‌های ایران خودرو و سایت فروش اینترنتی این شرکت آغاز شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در قیمت‌گذاری جدید ایران خودرو، قیمت هر دستگاه کیزاشی دستی نیمه فول 92 میلیون و 900 هزار تومان و نوع دنده اتوماتیک این خودرو 95 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است. فروش این خودروها در نمایندگی‌های ایران خودرو و سایت فروش اینترنتی این شرکت به صورت محدود از امروز شروع شده و قرار است این خودروها 30 روزه به خریداران تحویل داده شود. به نوشته فارس، این در حالی است که فروش نقدی خودروهای پرتیراژ ایران خودرو به جز سمند و پژو 405 همچنان متوقف است.
کد خبر 16032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    0 0
    تا وقتی که این خودرو با امکانات وارداتی بصورت فول به فروش نرسه با اقبال مواجه نمیشه متاسفانه ایران خودرو در مورد دو خودروی لوکسش (پژو407 و کیزاشی) این اشتباه رو کرد و مثل خودروهای معمولیش با کم کردن تعداد زیادی از آپشنهای وارداتی اونا خواست اونا رو تو بازار موفق کنه که شکست خورد و فروش این دو خودرو به بن بست رسید کسی که میاد 90میلیون پول میده حاضره برا فول بودن خودروش 3،4 میلیون دیگه بده و کم کردن آپشنهای خودروی لوکس برا فروش ارزونتر آن یه اشتباه محضه
  • حامد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    من با محمد واقعا موافقم