کد خبر 21283
۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
هشدار پژویان به خودروسازان

پرشین خودرو: رئیس شورای رقابت گفت: اگرخودروسازی در شرایطی که شورا در حال بررسی اعتراض خودروسازان به قیمت گذاری های موقت است، اقدام به گران فروشی نماید این شورا با به کارگیری ابزارهای قانونی برخورد جدی را انجام خواهد داد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از اکونیوز، جمشید پژویان در خصوص جزئیات جلسه فوق العاده امروز شورای رقابت برای تعیین دستور العمل قیمت‌گذاری خودرو، اظهارداشت: امروز جلسه فوق العاده‌ای تشکیل نمی‌شود بلکه کمیته خودرو که مسؤل تعیین دستور العمل قیمت گذاری است در مرکز رقابت تشکیل جلسه خواهد داد. وی با اشاره به اینکه کمیته خودروی این شورا هر چند روز یکبار برای تعیین تکلیف دستورالعمل قیمت خودرو اقدام به برگزاری جلسه می‌نماید، افزود: امیدوارم در روند این جلسات دستور العمل قیمت خودرو با توجه به نوع و کیفیت خودروها تعیین و در پایان فروردین ماه اعلام شود. رئیس شورای رقابت ضمن تأکید براینکه خودروسازان مکلف به اعمال قیمت های جدید هستند، گفت: در حال حاضر ملاک قیمت گذاری شرکت های خودروساز قیمت شهریور ماه با لحاظ 20 درصد سود است به نحوی که اگر خودروسازی اقدام به گران فروشی نماید این شورا با به کارگیری ابزار های قانونی برخودر جدی را انجام خواهد داد. پژویان اضافه کرد: البته در حال حاضر اعتراضاتی نیز از سوی خودروسازان در نحوه قیمت گذاری های موقت به شورا ارائه شده که این نهاد در حال بررسی آنها است.
کد خبر 21283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    18 7
    استاد پژویان شما اکنون صدای ملت هستید.
  • ف.م ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    3 0
    امیدواریم آقای پژویان همانگونه که تاکنون نشان دادن حامی منطقی شدن قیمتها هستن کاری نکنن که باعث دلسردی مردم شوند.
  • میلاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    1 0
    بنده در 13 شهریور 91 جزء اولین افرادی بودم که سوزوکی ویتارا با 45 ملیون به صورت پیش خرید ثبت نام کردم و موعد تحویل را اسفند 91 انتخاب کردم در صورتی که میتونستم بهمن یا اردیبهشت 92 هم انتخاب کنم.( در آن زمان قیمت خودرو 58 ملیون تومان بود ،یعنی بنده 77 درصد قیمت خودرو را پرداخت کرده بودم) بعد از افزایش چند باره قیمت ،که هیچیک از آنهادر سایت حمایت از مصرف کننده اعلام نمیشد تا ایران خودرو در هر لحظه بتونه به هر قیمتی که میخواد سوزوکی ویتارا را بفروشه ، ایران خودرو سوزوکی ویتارا را برای بعضی افراد در بهمن ماه با قیمت 105 ملیون فاکتور کرده است و هم اکنون این خودرو را با 130 ملیون تومان فاکتور میکند. اگر چه بنده با قیمت 130 ملیون تومان قطعا توان خرید نداشته و مجبور به انصراف هستم... منتها سوال بنده از مسئولین این است که چگونه است که قیمت تمام خودرو ها مخصوصا نیسان تیانا در پارس خودرو که تقریبا و