کد خبر 21453
۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
این چماق را بر سر خودروسازان نکوبید

پرشین خودرو: برنامه های راهبردی و سیاست های توسعه ای صنعت خودرو براساس افق 1404 تدوین شده و تحت هیچ عنوانی خط مشی آن تغییر نمی کند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از آریا، کمال الدین پیرموذن عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه برنامه های راهبردی و سیاست های توسعه ای صنعت خودرو براساس افق 1404 تدوین و ابلاغ شده است و با تغییر هر مدیری، خط مشی آن تغییرنمی کند، گفت: در سیاست های توسعه صنعت خودرو تمامی موارد مانند تولید خودروهای سبک، خودروهای تجاری، صادرات خودرو، طراحی پلت فرم و توسعه فروش و خدمات پس از فروش پیش بینی شده است. نماینده مردم اردبیل با اشاره به اینکه این سند هر 5 سال مورد بازنگری قرار می گیرد، متذکر شد: متاسفانه تیم اقتصادی دولت از صنعت خودروهای حمایت های لازم را به عمل نمی آورد و این امر باعث شده که این بخش نتواند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند. این نماینده مجلس با اشاره به اینکه خط اعتباری باید به صنعت خودرو کشور تزریق می شد، خاطر نشان کرد: صنعت خودرو نیازمند سرمایه بالایی است اما در سال گذشته سرمایه مورد نیاز این بخش تامین نشد. عضو کمیسیون صنایع مجلس ضمن انتقاد از واردات بی رویه خودرو یادآور شد: متاسفانه هر زمانی که صنعت خودرو با مشکل مواجه می شود، کاهش تعرفه را مثل چماقی بر سر خودروسازان داخلی می کوبند. پیر موذن افزود: خودروهای وارداتی یا بسیار لوکس هستند که بسیاری از مردم توان خرید آنان را ندارند و یا خودروهای بی کیفیت وارد می شود که از استاندارد های لازم برخوردار نیستند. وی با بیان اینکه واردات بی رویه ضربه بدی به صنعت خودرو کشور وارد می کند، اظهارداشت: نباید اشتغال چند میلیون نفری در این صنعت و صنایع وابسته به آن را نادیده بگیریم.
کد خبر 21453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    9 0
    آقای نماینده شما تعرفه واردات را بردارید و اجازه دهید واردات خودرو آزاد شود آنوقت ببینید مردم با پول پارس و تندر سوار چه ماشینهایی میشوند! ماشینهایی که در آن ایربگ و ABS آپشن نیست، جزء بدیهیات ماشین است و یکصد هزار کیلومتر گارانتی دارند! شما نماینده مرمید یا نماینده خودروساز!
  • میثم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    8 0
    ما ملت ایران حاضریم تحریم علیه خودروسازها رو لغو کنیم و با قیمتهای فعلی ماشین بخریم ، بشرط اینکه طرح یکی بخر دو تا ببر رو اجرا کنند!
  • میثم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    11 0
    آقای نماینده به شهرتان برگردید و مردم را بحال خودشان بگذارید. مردم ایران حالشان از خودروسازهای انحصارطلب و سودجوی داخلی بهم میخورد
  • میثم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    11 0
    آقا ظاهرا توزیع حواله های مجانی داره بیداد میکنه
  • . ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    10 0
    خوب تو بورو بخر!!!!
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    12 0
    آره دیگه باید بکوبن تو سر مردم. متاسفانه تیم اقتصادی دولت از صنعت خودروها سازی حمایت های لازم را به عمل نمی آورد؟؟؟؟ دیگه ممکنه بگید چه حمایتی باید از این خودرو سازان بشه؟؟؟ به خدا دیگه خسته شدم. اعصاب واسه آدم نمیمونه وقتی همچین پیام هایی را میخونیم. اینم از نماینده (مردم) در مجلس شورای اسلامی...
  • رضا س ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    8 0
    واقعا برای این نماینده مجلس با این همه اطلاعات و تجارب فراوانشون !!!متاسفم.ایشان وکیل الرعایاست یا وکیل خودروسازان در مجلس؟؟
  • آشنا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    6 0
    آقا ميثم پول پارس 8300 دلار است. تحقيق كن ببين چه خودروهايي مي توان وارد كرد. و ليستش را تو همين صفحه نشون بده.