کد خبر 22278
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
سبقت تندر ایران خودرو از رقیب

پرشین خودرو: در آخرین گزارش منتشر شده توسط شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، تندر 90 ایران خودرو در رتبه سوم جدول ارزیابی كیفی و بالاتر از تندر پارس خودرو قرار گرفت.

به گزارش «پرشین خودرو»، در آخرین گزارشی كه شركت بازرسی در نیمه اول اردیبهشت ماه منتشر كرده، تندر 90 ایران خودرو موفق شده نمرات منفی خود را تا عدد 21.7 كاهش دهد. برپایه این گزارش، تندر ایران خودرو با نمره منفی 21.7 در رتبه سوم جدول ارزیابی كیفی ISQI قرار گرفته است. بر اساس این گزارش، كیفیت تندر 90 ایران خودرو همواره رو به رشد بوده و نتایج ارزیابی‌های سال گذشته حاكی از 12 درصد بهبود كیفیت در این محصول بوده كه آن را در جایگاه بسیار خوب جدول با كیفیت‌ترین‌ها قرار داد. همچنین نتایج ارزیابی‌های شركت بازرسی در شاخص رضایت سنجی مشتریان در سه دوره اخیر نشان می‌دهد تندر 90 ایران خودرو در این سه دوره، از رقیب خود پیشی گرفته و در رتبه‌های بالاتر نسبت به تندر پارس خودرو قرار دارد. از سوی دیگر، تندر 90 ایران خودرو با كسب شش نشان سبز پیاپی و رتبه Exceptional در آدیت های دوره‌ای رنو، همواره به عنوان یكی از پایگاه های برتر تولید تندر مورد تحسین شركت رنو بوده است. این دستاوردها با كسب اولین تندیس بلورین جایزه ملی كیفیت ایران برای تندر 90، ایران خودرو را در مسیر تعالی و كسب موفقیت های بیش‌تر در افزایش كیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان، بیش از پیش مصمم تر كرده است.
کد خبر 22278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دلال ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    15 0
    من به عنوان یک دلال به شما مصرف کنندگان میگم بین ایران خودرو و پارس خودرو هیچ فرقی نیست اینها کار همکاران نامرد ماست که موقع خرید به یک قیمت میخرن و موقع فروش فرق میذارن مثل خرید سکه قدیم و جدید
  • نیما ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    8 0
    اگه پارس خودرو کمی گرونتره به خاطر محدود بودن هنگام ثبت نام اولیه نسبت به ایران خودرو است و داشتن خدمات پس از فروش زیادتر نسبت به ایران خودرو است وگرنه هردو از لحاظ کیفی یکی هستند.