بی‌کیفیت‌ها همچنان در صدر، خبری از افزایش ستاره‌ها نیست+جدول

پرشین خودرو: گزارش تیر ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از افزایش تولید پژو 206 و کاهش تولید وانت تندر خبر می دهد.

به گزارش خبرنگار«پرشین خودرو» شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران در جدیدترین گزارش کیفی خود در مورد خودرو که از ارزیابی های این شرکت در تیرماه استخراج شده است، تعداد کل خودروهای تولیدی را 70772 دستگاه اعلام کرده است.


به گفته این شرکت، از میزان تولیدی در تیرماه 93 درصد متعلق به خودروهای سواری و 7 درصد مربوط به خانواده وانت ها هستند و در مجموع 43 مدل خود را شامل می شود.


این گزارش می افزاید در بین خودروهای سواری پژو 206 بیشترین و برلیانس H330 کمترین میزان تولید را در این ماه به خود اختصاص داده اند و بر پایه ارزیابی های انجام شده از میان 33 مدل خودروی سواری، 17 مدل در رده کیفی تک ستاره،9 مدل 2 ستاره و 7 مدل در رده سه ستاره قرار دارند و هیچ خودرویی نتوانسته است در رده کیفی 4 و 5 ستاره جا خوش کند.


از مجموع 70772 خودروی تولید شده در تیرماه ،45611 دستگاه در رده کیفی تک ستاره، 14374 دستگاه دوستاره و 5597 دستگاه در رده 3 ستاره ها قرار دارند.


اما در میان وانت ها، وانت نیسان دوگانه سوز زامیاد بیشترین و وانت تندر نیز کمترین میزان تولید را در تیرماه به خود اختصاص داده اند.


در خانواده وانت ها، 9 مدل مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد 8 مدل دارای رده کیفی تک ستاره و تنها یک مدل در رده 3 ستاره تقسیم بندی شده اند.

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 


 

کد خبر 59127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha