نمایندگان رسمی «هیوندای» در نمایشگاه خودروهای تیونینگ بیشتر شد

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش «پرشین خودرو»، نمایشگاه بین المللی "سما" را می‌توان مکانی مناسب برای خودنمایی خودروهای‌های تقویت شده عنوان کرد که قرار است در ماه نوامبر سال جاری و در شهرلاس وگاس آمریکا برگزار شود، حال شرکت خودروسازی هیوندای برای حضور موثرتر در این نمایشگاه، صحبت از ماشین تقویت شده دیگری کرده است که درکنار هیوندای سانتافه +1000 اسب بخاری قصد دارد به نمایندگی از هیوندای در این نمایشگاه شرکت کند.

پیش از این هیوندای توسان و هیوندای جنسیس را در نمایشگاه سما سال‌های گذشته دیده بودیم. هیوندای سانتافه هم چند روز پیش با پیشرانه‌ای قدرتمند 1040 اسب بخاری معرفی شده بود تا در نمایشگاه امسال حضور پیدا کند، حال قرعه بعدی هیوندای به نام "ولوستر" در آمده است تا با یکسری بروزرسانی‌های شدید ظاهری و باطنی و همچنین اضافه کردن " Gurnade" به انتهای نام ولوستر، آن را راهی نمایشگاه بین المللی "سما" کند.

هیوندای ولوستر Gurnade که تصویر آن را مشاهده می‌کنید، برای تولید انرژی محرک آن همان پیشرانه‌ چهار سیلندر استاندارد در نظر گرفته شده است، ولی با یکسری تقویت‌های صورت گرفته همچون بروزرسانی اطلاعات ECU موتور، تقویت قطعات محرک، نصب اینترکولرهای اسپرت، نصب سیستم اگزوز اسپرت و همچنین اضافه کردن برخی سیستم‌های جدید بر روی پیشرانه، وعده تولید حداکثر قدرتی 845 اسب بخاری برای آن داده شده است.

متاسفانه صحبتی از اعداد و ارقام شتاب و حداکثر سرعت خودرو نشده است، ولی شرکت سازنده وجود سیستم ترمزی بزرگ با شش پیستون، سیستم تعلیق خشک NEO با ارتفاعی پایین، غربیلک فرمان فیبرکربنی، قفس رول داخل کابین، چراغ‌های جلو سفارشی و کاپوت فیبرکربنی در کنار بدنه‌ای کاملا عضلانی را تایید کرده است که برخی از آنان در تصویر آپلود شده مشخص هستند.







 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.



 

کد خبر 61567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha