به زودی، قالب های برلیانس در ایران تولید می شود

پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا قصد دارد ظرفیت و توان خود در خصوص تولید قطعات پرسی بزرگ را توسعه دهد و در این خصوص فاز مطالعاتی خرید چند خط پرسکاری در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، سید اکبر هاشمی مدیرعامل سایپاپرس، با بیان این مطلب در جریان بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی برلیانس چین از سایپا پرس، به ظرفیت های بالای شرکت سایپاپرس و شرکت های دیگر پرسی سایپا اشاره کرد.


به گفته وی، علاوه بر تجهیزات تولیدی موجود در سایپاپرس، سایت های تولیدی دیگری نیز در گروه سایپا وجود دارد که دارای ظرفیت های مناسبی در اندازه هایG1 ،G2 ، G3 و G4 می باشد و یکی از این شرکت ها، بزرگترین قالب ساز خاورمیانه نیز محسوب می شود.


همچنین لیونگ پینگ چینگ مدیرعامل گروه خودروسازی برلیانس چین، در این نشست با ابراز رضایت از این بازدید تصریح کرد: چشم انداز همکاری های گروه خودروسازی سایپا و برلیانس بسیار گسترده است.


وی ابراز امیدواری کرد هرچه سریع تر قالب های خودرو H200 به ایران منتقل و در گروه خودروسازی سایپا تولید شود.


در بخش دیگری از این نشست، ابراهیم قلی پور عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل سایپاپرس که مسئولیت انتقال قالب های H200 و H300 را نیز برعهده دارد با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این خصوص، خاطرنشان کرد: بیشتر قالب های برلیانس قابلیت تولید در خطوط تولیدی گروه سایپا را دارد و با توان فنی و تخصصی که در گروه قطعات پرسی سایپا وجود دارد هیچ گونه نگرانی در خصوص افت کیفیت قطعات و یا راندمان تولید وجود نخواهد داشت و مسائل و دغدغه های موجود بزودی برطرف خواهند شد.


یادآور می شود مدیرعامل گروه خودروسازی برلیانس چین به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت با بازدید از خطوط مختلف تولیدی سایپاپرس در نشستی با حضور مدیرعامل سایپاپرس، معاونان و مدیران ارشد این شرکت پیرامون توسعه همکاری های دوجانبه و تولید قطعات بدنه خودروی برلیانس H200 و H300 به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha