تسهیلات جهت بازسازی ناوگان تاکسیرانی بندر عباس

‌پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس از پرداخت تسهیلات جهت بازسازی ناوگان تاکسیرانی این شهر خبر داد.

ب‌ه گزارش «پرشین خودرو»، حسین اخلاقی با اعلام این خبر افزود: دارندگان تاکسی‌های فرسوده و اسقاطی تولید سال 85 به قبل می‌توانند با داشتن مدارک لازم به سازمان تاکسیرانی بندرعباس مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: تسهیلات برای خرید خودروهای سمند و پژو 405، 20 میلیون تومان با 16 درصد سود و سهم آورده 5 میلیون تومان است‌‌.

اخلاقی تصریح کرد: برای خرید خودروی آریو نیز 32 میلیون تومان تسهیلات با سود 16 درصد و سهم آورده 13 میلیون تومان داده می‌شود‌.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی بندرعباس ادامه داد: صاحبان تاکسی‌های فرسوده تولید 85 به قبل فقط تا پایان سال فرصت دارند که از این تسهیلات بهره‌مند شوند و پروانه کسب آن‌ها برای سال آینده تمدید نمی‌شود.

اخلاقی خاطرنشان کرد: تاکسی‌های سانحه دیده نیز می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی از تسهیلات تاکسی‌های سانحه دیده بهره‌مند شوند.

وی بابیان اینکه تسهیلات 20 میلیونی نیز به صاحبان تاکسی‌های سانحه دیده پرداخت می‌شود، تصریح کرد: توزیع روغن باقیمت مناسب و تعویض رایگان در بسته‌های حمایتی به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رانندگان تاکسی از ابتدای بهمن‌ماه ارائه می‌شود.

اخلاقی اضافه کرد: این بسته‌ها به‌صورت مداوم از سال 94 در سه مرحله انجام‌شده و در مرحله جدید روغن خودرو با تخفیف و همچنین رانندگان برای دریافت لاستیک شرایطی به فروشگاه طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

وی افزود: تاکسیرانان بندرعباسی با ارائه کارت شناسایی از ابتدای بهمن می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی از این خدمات بهره‌مند شوند.

اخلاقی در پایان گفت: 2 هزار و 844 تاکسی در بندرعباس وجود دارد که از این تعداد 2 هزار و 79 تاکسی فعال و 299 تاکسی نوسازی شده است.

منبع: ایسنا
 

کد خبر 66695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha