کد خبر 74468
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
هنوز افزایش نرخ حمل و نقل عمومی اعلام نشده است

پرشین خودرو: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در جلسه عصر روز گذشته با هیات مرکزی حل اختلاف، قرار بود نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی برای امروز اعلام شود، گفت: هنوز نامه شورای حل اختلاف به شورای شهر ارسال نشده است.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی چمران  گفت: قرار بر این بود که امروز نامه افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی برای فرمانداری و شورای شهر از سوی شورای حل اختلاف وزارت کشور ارسال شود اما تا این زمان نامه ای به دست ما نرسیده است.
وی گفت: بلافاصله پس از ارسال نامه از سوی شورای حل اختلاف وزارت کشور نامه برای اعمال به شرکت واحد اتوبوسرانی، شرکت تاکسیرانی و مترو ارسال می شود تا اقدامات لازم برای افزایش نرخ های حمل و نقل عمومی انجام شود.
چمران علت تاخیر در اعلام افزایش نرخ حمل و نقل عمومی را مصادف شدن با زمان انتخابات عنوان کرد و افزود: قرار شد در نیمه دوم خرداد نرخ های اعلامی شورای حل اختلاف وزارت کشور به شورا داده شود تا این نرخ ها برای حمل و نقل عمومی شهر تهران اعمال گردد.
وی گفت: با موافقت همه اعضای شورای حل اختلاف افزایش 10 درصدی را برای مترو، تاکسی و اتوبوس خواهیم داشت که این نرخ ها به غیر از مترو تقریبا همان مصوبه های شوراست.

کد خبر 74468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha