استقبال البرزی ها از حضور خودروسازان داخلی و خارجی

پرشین خودرو: چهارمین نمایشگاه خودرو در استان البرز با استقبال فراوان مردم رو به رو شد.

محسن شمس مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه خودروی البرز در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، ضمن بیان این مطلب گفت: نمایشگاه چهارم خودرو در شهر کرج و در زمینی به مساحت 6 هزار متر برگزار شده است.

وی ادامه داد: بیش از 50 شرکت خودروسازی و قطعه سازی در نمایشگاه البرز حضور دارند و علاقه مندان می توانند از 13 تا 16 تیر ماه از ساعت 6 الی 11 شب برای بازدید به محل موقت نمایشگاه های بین المللی کرج واقع در میدان امام خمینی مراجعه کنند.

شمس در مورد تداخل برگزاری نمایشگاه البرز و ارومیه و تاثیر آن گفت: خوشبختانه خودروسازان در هر دو نمایشگاه حضور فعال داشته اند و تنها چند شرکت از حضور در نمایشگاه البرز بازماندند که امیدواریم در سال آینده بتوانیم در خدمت ایشان نیز باشیم.

وی در مورد میزان استقبال مردم از نمایشگاه در روز اول گفت: در همان دقایق اولیه افتتاح نمایشگاه صف های طولانی برای ورود به پارکینگ نمایشگاه تشکیل شد و استقبال بسیار خوب و قابل ستایش بود.

در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز ایران خودرو، سایپا، آرین موتور، مدیران خودرو، هیوندای، نیسان و کارمانیا و تعدادی از قطعه سازان و نمایندگان خودروسازان بزرگ کشور حضور داشتند.

کد خبر 76088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha