3 هزار کامیون با کارت های بی اعتبار سوخت دربلاتکلیفی

پرشین خودرو: رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای سنگین شهری از بلاتکلیف ماندن سه هزار کامیون و کامیونت به دلیل بی اعتبار شدن کارت های سوخت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از صدوا سیما، حسین زندی  با اشاره به 90 درصد جابجایی های استان تهران در این صنف افزود : به منظور ساماندهی وضعیت سوخت کامیونها و کامیونت ها کارت های سوخت برای این وسائل نقلیه صادر شد که با تمدید کارت های سوخت های قدیمی این کارت ها از اعتبار خارج و امکان دریافت سوخت برای کامیونها غیر ممکن شده است.
وی با اشاره به اینکه برای تمدید این کارت ها اعضای صنف طبق اعلام اتاق اصناف به سایت پارس ناوگان اصناف مراجعه می کنند ، گفت : همه اعضای این صنف در این سایت ثبت نام کردند که پس از مراجعه اعضا برای دریافت سوخت متوجه بی اعتبار شدن آن کارتها شده اند.
زندی با اشاره به بی سوخت ماندن خودروهای زیر نظر این صنف در یک هفته گذشته ادامه داد : امکان دریافت سوخت آزاد نیز برای کامیونها و کامیونتها فراهم نیست.
رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای سنگین شهری گفت : فقط خودروهایی که در سایت شهرداری ثبت نام کرده اند در حال حاضر دارای کارت هستند و از امکان دریافت سوخت برخوردارند.
وی افزود : با وجود مورد تایید بودن سایت پارس ناوگان اصناف دلیل این اتفاق معلوم نیست.

کد خبر 85356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha