نسخه الکتریکی کیا نیرو در راه است

پرشین خودرو: آخرین نسخه از خودروی "کیا نیرو" در بهمن ماه سال 94 رونمایی شد و سپس در آذرماه سال جاری، شاهد رونمایی رسمی از مدل‌های هیبریدی این اتومبیل بودیم.

به گزارش پرشین خودرو، حالا چندین تصویر پیش نمایش از سوی کیا منتشر شده است که نشان می‌دهد یک عضو جدید به خانواده کیا نیرو اضافه خواهد شد، ولی با یک سیستم محرک تمام الکتریکی که اطلاعات تکمیلی آن پس از رونمایی رسمی در نمایشگاه Consumer Electronics امسال ارائه خواهد شد.

باتوجه به اطلاعات ارائه شده از سوی منابع خبری که در پرشین خودرو به آنان خواهیم پرداخت، گفته می‌شود که این اتومبیل از یک رابط کاربری کاملا جدید و همچنین از یک سیستم نورپردازی بسیار پیشرفته سود خواهد برد که الگوهای آن به صورت گرافیکی طراحی شده است که به زیبایی بیشتر اتومبیل کمک می‌کند. علاوه بر این، در بخش فناوری‌های خودران هم شرکت خودروسازی کیا اعلام کرده است که پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شده و فراتر از امکاناتی خواهد بود که در حال حاضر بر روی محصولات کیا مورد استفاده قرار گرفته است، هرچند شرکت کیا بر روی تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری تحقیق می‌کند تا امکان استفاده از آنان بر روی وسایل نقلیه فراهم شود.

در ادامه پاراگراف بالا، یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته صنعت خودروسازی که شرکت کیا به دنبال توسعه و کاربرد آن در وسایل نقلیه خود است، تکنولوژی واقعیت مجازی خواهد بود که یک ارتباط میان اتومبیل و راننده برقرار می‌کند. شاید این تکنولوژی جزو موارد آینده نگر باشند، اما کیا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و امیدوار است که بتواند این تکنولوژی نوظهور را در وسایل نقلیه خود مورد استفاده قرار دهد، هرچند سرپرست تحقیق و توسعه هیوندای هم بر روی چنین موضوعی تاکید دارد، ولی کاربرد آن در خودروی جدید "کیا نیرو الکتریکی" مشخص نیست.

کد خبر 87837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha