رشد کیفی محصولات ما قابل لمس است

پرشین خودرو: در سال گذشته تغییرات خوبی در حوزه خدمات انجام دادیم که در گزارش های مجاری قانونی به عینه شاهد تاثیر این فعالیت ها بوده و در ادامه نیز خواهیم بود.

قادری مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پاسخ به سوال خبرنگار پرشین خودرو در مورد افزایش فعالیت های حوزه خدمات پس از فروش گفت: سال گذشته سال بازنگری فعالیت ها بود و در این فعالیت به این مطلب رسیدیم که حوزه فروش و خدمات پس از فروش نباید از هم جدا باشند و تعامل این دو حوزه باید افزایش پیدا نماید.
وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که ظرفیت های تازه ای در بخش خدمات در مجموعه ایجاد کنیم برای همین اول از تعمیرگاه مرکزی خود تغییر را کلید زدیم.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو تاکید کرد: بحث آموزش و تغییر رفتارها از نقطه آغازین تا زمان ترخیص بسیار مهم است و سعی کردیم این دو فضا را از حالت متمرکز به غیر متمرکز در آوریم. در این راستا با برخی ارگان های آموزشی مانند فنی و حرفه ای نیز تفاهم نامه همکاری امضا کرده ایم.
وی افزود: در سال گذشته تعداد ساعات آموزشی را از 30 هزار نفر ساعت به 50 هزار رساندیم و برنامه سال 97 ما رسیدن به عدد 80 هزار نفر ساعت آموزش است.
قادری با اشاره به این نکته که در تامین قطعات مورد نیاز مشکلی نداریم گفت: در تامین قطعه برای نمایندگان خود از 84 درصد به 92 درصد رسیدیم اما برای خودمان هدف 95 درصد را برای سال جاری تعیین کرده ایم.
وی افزود: در سالی که گذشت تعداد فروشگاه های قطعه خود را به 20 عدد رساندیم که امسال این تعداد به 50 خواهد رسید.
قادری با انتقاد از بی کیفیت بودن قطعات موجود در بازار های غیر رسمی گفت: ما با افزایش تعداد فروشگاه های خود سعی داریم تا رساندن قطعه اصل و با کیفیت را به دست مشتریان مدیران خودرو آسان تر کنیم.
وی در مورد خودروهای متوقف در تعمیرگاه ها به دلیل نبود قطعه نیز این چنین گفت: سال گذشته تعداد 1000 خودروی متوقف را به 100 خودرو رساندیم و معطلی مردم برای تامین نیازهای خودروئی شان از 20 روز به حداکثر 7 روز کاهش داده شد.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو از ورود نوبت دهی تلفنی به خدمات پس از فروش مدیران خودرو خبر داد و گفت: سال پیش نوبت دهی اینترنتی را کلید زدیم که موفق بود و امسال نوبت دهی تلفنی به کمک بخش خدمات و مشتریان ماه خواهد آمد زیرا ما به دنبال تسهیل خدمت رسانی به مشتریان خود هستیم.
قادری در مورد نمراتی که ISQI به شرکت ها می دهد نیز گفت: در بخش خدمات نمره ما 660 بود که در شش ماهه ابتدایی 96 این عدد به 690 ارتقا یافت اما ما امیدواریم به حد استاندارد 750 نیز دست پیدا کنیم.
وی تاکید کرد: خوشبختانه در پایان سال 96 تمام تعمیرگاه های رتبه 4 ما به رتبه 3 ارتقا یافت و امسال امیدواریم باز با ارتقا این تعمیرگاه ها به رتبه های بالاتر نیز برسیم.

کد خبر 93603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha