فولکس واگن و ساخت قاب گوشی از وسایل نقلیه آسیب دیده!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فولکس واگن با همکاری یکی از شرکت‌های سوئدی، قاب‌های مخصوصی برای محصولات اپل طرحی کرده است که در واقع از وسایل نقلیه آسیب دیده ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از ماه فوریه سال جاری که حدودا 2 ماه پیش می‌شود، کشور سوئد قانونی تصویب کرد که رانندگان حق استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی ندارند تا شاید با تصویب این قانون و همچنین در نظر گرفتن مجازات سنگین برای آن، حوادث ناشی از کار با موبایل کاهش پیدا کند، اما در طول این دو ماه گذشته هیچگونه تغییری در آمار تصادفات حاصل نشده است و همچنان شاهد آمارهای گوناگون تصادف در کشور سوئد هستیم که بخشی از آن سهم رانندگان بی احتیاط و همچنین کار با موبایل و ارسال پیام در حین رانندگی می‌شود.


نکته جالب اینجاست که شرکت مدیریت برند NordDDB با همکاری کمپانی خودروسازی فولکس واگن، به فکر طراحی و ساخت قاب‌های مخصوص برای محصولات اپل افتاده‌اند، اما قاب‌های مذکور از بدنه وسایلی ساخته شده‌اند که در جریات یک حادثه دچار آسیب شده‌اند و دیگر قابل استفاده نیستند، به همین منظور بخش‌هایی از بدنه اتومبیل جدا شده و با استفاده از آنان، قاب‌های متنوعی برای محصولات اپل ساخته شده است که می‌توانید بر روی آنان شاهد آسیب دیدگی‌ها و یا خش‌های ناشی از تصادف باشید.


کمپانی خودروسازی فولکس واگن و همچنین شرکت مدیریت برند NordDDB، امیدوار است که با ساخت قاب‌های مذکور و فروش آن به مشتریان، تاحدودی به ایمنی بیشتر جاده‌ها کمک کنند، زیرا اگر هنگام رانندگی قصد کار کردن با تلفن همراه داشته باشید، قاب گوشی به شما متذکر می‌شود که زمانی یک اتومبیل صحیح و سالم بوده است و به خاطر استفاده از تلفن همراه تبدیل به یک قاب گوشی شده است.


نکته جالب اینجاست که شرکت خودروسازی فولکس واگن تنها 153 نمونه از این قاب تولید کرده است و دلیل آن می‌تواند استفاده از وسایل نقلیه آسیب دیده از ماه فوریه امسال تا به امروز باشد. هنوز قیمت دقیقی برای فروش این نوع قاب در نظر گرفته نشده است، هرچند این نوع قاب کاملا دست ساز بوده و دارای شماره سریال‌های اختصاصی هستند که ارزش بالایی برای فروش مجدد خواهند داشت.

کد خبر 94624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha