جزئیات برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل ونقل ریلی

پرشین خودرو: قائم‌مقام شركت راه‌آهن گفت: ششمین نمایشگاه در تاریخ ۲۹ خردادماه لغایت ۱ تیرماه به مدت ۴ روز با حضور ۲۰۰ شركت ایرانی و ۹۰ شركت خارجی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، حسین عاشوری قائم‌مقام شركت راه‌آهن در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته از تاریخ ۲۹ خرداد لغایت ۱ تیرماه به مدت ۴ روز با حضور ۲۰۰ شركت ایرانی و ۹۰ شركت خارجی در فضایی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

وی افزود: علاوه بر سازندگان داخلی، شركت‌هایی خارجی مختلفی همچون تركیه، جمهوری چك، لتونی، چین و روسیه در این نمایشگاه شركت می‌كنند.

نمایشگاه ریلی


قائم مقام شركت راه‌آهن بیان داشت: باتوجه به نام‌گذاری امسال به نام حمایت از تولید کالای داخلی از سوی مقام معظم رهبری ششمین نمایشگاه حمل نقل ریلی فرصت خوبی برای سازندگان داخلی به منظور ارائه توانمندی‌ها با توجه به رویكرد حمایتی دولت است. از این رو تلاش می کنیم مذاكرات خوبی بین بخش خصوصی، دولت و خریداران خدمات ریلی برگزار شود.

عاشوری خاطرنشان كرد: افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 97112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha