فروش ۴۰۰ دستگاه خودرو چقدر سود دارد که آبروی خودمان را ببریم؟

پرشین خودرو: حریرچی گفت: مگر واردات و فروش ۴۰۰ خودرو برای ما چقدر سود ایجاد می‌کند که برای این رقم بخواهیم آبروی خودمان را ببریم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه ، ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت صبح امروز در نشست خبری که در ساختمان مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: وزارت بهداشت با وجود همه محدودیت‌های مالی و با حمایت دولت و مجلس در حال انجام اقدامات عمرانی برای ارائه خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم است و این پروژه‌ها بیشتر برای مردم با درآمد کم و متوسط ایجاد می‌شود.
وی ادامه داد: طی چند ماه اخیر 16 پروژه بیمارستانی با هدف اضافه شدن یک هزار و 463 تخت در فضایی بالغ بر 146 هزار متر مربع و اعتباری به میزان 7 هزار و 315 میلیارد ریال افتتاح شده است.
 

حریرچی در خصوص ماجرای واردات خودرو بیان کرد: چرا هر کس داخل کشور کاری انجام می‌دهد دزد و متهم شناخته می‌شود، وزارت بهداشت 25 هزار میلیارد ریال به واردات 400 خودرو آمبولانس تخصیص داده است؛ بودجه وزارت بهداشت به طور متوسط 25 هزار میلیارد تومان است و 10 هزار میلیارد تومان هم بیمه سلامت اعتبار دارد، مگر واردات 400 خودرو برای ما چقدر سود ایجاد می‌کند که برای این رقم بخواهیم آبروی خودمان را ببریم؛ با این وجود برخی افراد خبرهایی مبنی بر اشتباهات مسئولان وزارت منتشر می‌کنند .

 

وزارت بهداشت

 

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: در بیمه‌نامه باروری برای تعداد 400 دستگاه آمبولانس قرارداد بسته شده است؛ گواهی ثبت آماری، ثبت آمبولانس، شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران، تصویب‌نامه هیئت دولت، قرارداد خرید، اسناد بازرسی کیفیت، نامه‌ رسمی در مورد تعداد آمبولانس‌ها، گواهی شرکت‌های خارجی NC، شرکت تجهیزات آمبولانس و اعلامیه تأمین ارز از مدارک رسمی این واردات است که اکنون موجود است و همراه من است و خبرنگاران می‌توانند آنها را مشاهده کنند.

حریرچی ادامه داد: ما بر ارز شرکت‌ها نظارت می‌کنیم و اگر بیمارستان دولتی و خصوصی بالاتر از نرخ معمول کالایی خریداری کند، جزو متخلفان به شمار می‌آیند و مجازات خواهند شد، مجازات شرکت‌ها شامل محرومیت از عرضه، لغو مجوز شرکت متخلف و اعطای آن به شرکت‌های دیگر و در نهایت معرفی متخلف به دستگاه قضایی می‌شود.

کد خبر 98507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha