کد خبر 100073
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
داستان یک عکس!

پرشین خودرو: پارک خودرو در ورودی پیاده‌روها، عابران را همیشه به دردسر می‌اندازد؛ حال تصور کنید یک معلول در حال عبور از یک پیاده‌رو چه مشقتی در برابر این جعبه‌های پر از بی‌فرهنگی متحمل می‌شود.

به  گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، وحید رجبلو، کارآفرین توانیاب کرجی با انتشار این عکس در توییتر خود نوشت: «چی میشه گفت به صاحبان این خودروها؟ بخاطر پارک خودرو جلوی رمپ، مجبور شدم یه مسیر طولانی رو طی کنم تا به مقصدم که چند متر بیشتر با من فاصله نداشت برسم.»

 

خودرو

 

وی در این خصوص  گفت: 90 درصد پیاده‌روهای کرج برای افراد معلول قابل رفت و آمد نیست؛ جدا از این، معضل پارک خودروها در مسیر عبور عابران هم مشکلات زیادی ایجاد کرده است. این وضعیت خطرات زیادی را برای معلولان و همراهان آنان ایجاد می‌کند چون گاهی مواقع مجبور می‌شوند فرد معلول را از روی جدول عبور دهند که این خود ممکن است به حادثه منجر شود.

رجبلو افزود: از طرف دیگر، غیرقابل عبور بودن پیاده‌روها ما را مجبور به گذر از خیابان می‌کند که با نحوه رانندگی برخی رانندگان و بی توجهی آنان، احتمال بروز حادثه افزایش می‌یابد. بارها شده به رانندگانی که خودرو خود را در مقابل رمپ پیاده‌روها پارک می‌کنند اعتراض کرده‌ام اما حاضر به جابه‌جایی خودرو نمی‌شوند.

کد خبر 100073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha