کد خبر 100111
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
سرعت و فناوری بیشتر در خودروهای پلیس فورد

پرشین خودرو: فورد درآمریکا به دلیل خودروهایی که برای پلیس این کشور طراحی کرده معروف است و اینک اعلام کرده مدل‌های "رهگیر پلیس" در آینده با مشخصات و ویژگی‌های جدیدی ارائه می‌شوند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصرایران، ظاهرا بیشتر این تغییرات در زیر کاپوت رخ خواهد داد و از این پس شاهد خودروهای پلیس با سه موتور متفاوت هستیم که شامل یک موتور 3 لیتری اکوبوست v6، یک نسخه 3.3 لیتری v6 و یک گزینه هیبریدی 3.3 لیتری v6 می‌شود. موتور دوم به نظر از بقیه گزینه‌ها جالب‌تر است و نسخه هیبریدی با یک سامانه انتقال قدرت 10 سرعته خودکار هماهنگ خواهد شد. در مدل هیبریدی یک باتری لیتیوم- یونی و سامانه ترمز احیا کننده انرژی الکتریکی به شکلی ویژه برای نیروهای پلیس کالیبره شده‌اند.



خودروپلیس

 

خودروهای پلیس فورد با طبیعت سازگارتر شده و در عین حال توانمندی و قابلیت‌های بیشتری را نشان می‌دهند. فورد اطلاعات زیادی را در این خصوص مطرح نکرده اما انتظار داریم خودرو سریع‌تر حرکت کرده و بیشینه سرعت آن در حین حرکت افزایش یابد.

این خودروها همچنین فناورانه ارائه شده و دارای چندین سامانه جدید مانند سیستم هشدار محیطی هستند. این سامانه یک حالت مراقبتی را با استفاده از تجهیزات شناسایی نقاط کور و از طریق سیستم اطلاعات و سرگرمی در زاویه تقریبی 270 درجه خارج از خودرو، برای سرنیشنان داخلی رقم می‌زند. مجموعه این عوامل به شناسایی رفتارهای پر خطر در اطراف خودرو پلیس منجر خواهند شد و در صورت شناسایی این رفتار درهای خودرو به شکل خودکار قفل شده و شیشه‌ها بالا می‌روند.

یک گزینه دیگر در این خودرو سیستم تله‌ماتیک فورد است که با استفاده از دوربین‌های عقب و سیستم "دمند" Demand system تمام اتفاقات نقاط کور پشت خودرو را با کیفیت خوب به سرنشینان داخلی نشان می‌دهد. این خودرو همچنین می‌تواند به سیستم اطلاعاتی SYNC 3 مجهز شود تا با شناسایی عابران از برخورد با آنها ممانعت کند.

این خودرو‌های پلیس در تابستان سال آینده به فروش خواهند رسید و احتمال دارد موتورهای جدید این مجموعه به زودی روی مدل‌های اکسپلورر فورد نیز به کار روند.

کد خبر 100111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha