کد خبر 100162
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
کندوان یک طرفه می شود

پرشین خودرو: پلیس راه کشور با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای اصلی استان مازندران اعلام کرد که تردد در محور کندوان از عصر جمعه تا بامداد شنبه یک طرفه می شود .

به گزارش پرشین خودرو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته از ساعت 12 ظهر امروز آغاز می شود و تا 6صبح شنبه 27 مرداد در محور های مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور برقرار است.
بر این اساس تردد هرنوع موتور سیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه در محورهای کندوان ( کرج - چالوس ) ، هراز ( آمل - تهران) و سوادکوه ( قائمشهر - تهران ) ممنوع است .
** محور کندوان
- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 14 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 همان روز تا یک بامداد روز شنبه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .
- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .
** محور هراز
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روز چهارشنبه تا جمعه 19 مرداد ممنوع است .

 

کندوان

 

** وضعیت جوی
همچنین بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران برای سه روز آینده در اکثر مناطق استان آسمانی نیمه تا ابری و ارتفاعات گاهی مه آلود و همراه با بارش های پراکنده باران است.
بر اساس اعلام هواشناسی ، هم اکنون هوای سیاه بیشه در جاده کندوان ابری و دمای هوا نیز 15 درجه سانتی گراد است.
همچنین هوای روز پنجشنبه در این جاده کوهستانی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود و دمای هوا بین 15 تا 22 درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود .
هوای روز جمعه این محور کوهستانی نیز ابری با احتمال بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر پیش بینی شده و دمای هوای نیز بین 15 تا 25 درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود.

کد خبر 100162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha