فروش ویژه محصولات ایویکو در زامیاد آغاز شد + جزئیات

پرشین خودرو: فروش ویژه كامیون كِشنده استرالیس 540 و ون مسافری ایویکو A36-15 با شرایط متنوع خرید برای متقاضیان آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، در طرح ویژه فروش شرکت زامیاد، كامیون كِشنده استرالیس با گیربكس اتوماتیك و موتور قدرتمند 540 اسب بخار به صورت نقدی به فروش می رسد. قیمت این كامیون 595 میلیون تومان است كه در این طرح با اعمال تخفیف 300 میلیون ریالی، با قیمت 565 میلیون تومان به خریداران ارائه می شود.

تحویل این محصول به صورت فوری و پس از تكمیل وجه توسط متقاضی صورت می پذیرد.

همچنین در این طرح، فروش ون مسافری 11 نفره A36-15 ایویکو به صورت نقدی و اعتباری با تخفیفات و تسهیلات ویژه درنظر گرفته شده است.

بنابراین گزارش، در فروش نقدی ون مسافری ایویكو (آراد)، متقاضی می تواند از تخفیف 10 میلیون تومانی بهره مند شود و با پرداخت 189 میلیون و 900 هزار تومان، محصول مد نظر خود را به صورت تحویل فوری 30 روزه دریافت كند.

 



همچنین در طرح فروش اعتباری (لیزینگی) این محصول، حداكثر مبلغ تسهیلات 100 میلیون تومان با بازپرداخت حداکثر 60 ماهه مدنظر قرار گرفته است. ضمن اینکه تسهیلات ارائه شده توسط لیزینگ و مطابق با ضوابط جاری پرداخت خواهد شد و زمان تحویل خودرو به صورت فوری (پس از تایید لیزینگ و تکمیل وجه) در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است، ثبت نام در طرح فروش ویژه محصولات شركت زامیاد تنها از طریق CRM (سامانه فروش) صورت می پذیرد.

همچنین با توجه به محدودیت تولید و ارائه محصول، در صورت تكمیل ظرفیت، ثبت نام متوقف خواهد شد و ثبت نام های پس از آن تعهدی برای شركت ایجاد نخواهد كرد.

متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند ضمن مراجعه به نمایندگی ها و عاملیت های مجاز فروش شرکت زامیاد در سراسر کشور و نمایشگاه مرکزی این شرکت به نشانی: کیلومتر 16 جاده قدیم کرج و سایت اینترنتی این شركت (www.zamyad.co.ir) مراجعه و یا با شماره تلفن های 3-44922832-021 (واحد پذیرش اداره فروش شركت زامیاد) تماس حاصل كنند.

کد خبر 100169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha