کد خبر 100224
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
سلفی خاص فرزندان دو اسطوره موسیقی

پرشین خودرو: انتشار یک عکس سلفی از فرزندان دو بنیانگذار گروه بیتلز در میان صدها میلیون هوادار این گروه که چندین نسل از پدربزرگ‌ها تا نوه‌های آنها را در بر می‌گیرد، شور و شوق تازه‌ای برانگیخت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایران آرت، انتشار یک عکس سلفی از فرزندان دو بنیانگذار گروه "بیتلز" در میان صدها میلیون هوادار این گروه که چندین نسل از پدربزرگ‌ها تا نوه‌های آنها را در بر می‌گیرد، شور و شوق تازه‌ای برانگیخت.

عکس سلفی‌ که شان اونو لنون تنها فرزند جان لنون عضو فقید و همسر ژاپنی‌اش یوکو اون با جیمز مک‌کارتنی پسر پل مک‌کارتنی عضو ۷۶ ساله گروه در حساب کاربری خود در اینستاگرام منتشر کرد، با استقبال زیادی روبرو شد.

رسانه‌های آمریکایی نوشتند: فرزندان دو هنرمندی که شصت سال پیش گروه افسانه‌ای بیتل‌ها را بنیان گذاشتند و اغلب ترانه‌های فراموش‌نشدنی بیتل‌ها را به طور مشترک امضاء کردند، شباهت خیره‌کننده‌ای با پدران خود دارند، و علاوه بر شباهت ظاهری، عشق به موسیقی و استعداد ترانه‌نویسی را از پدران خود به ارث برده‌اند.

 

موسیقی

 

در عکسی که پسر جان لنون منتشر کرده، جیمز مک‌کارتنی با لبخندی که یادآور لبخند‌های معروف پدر خوش‌سیمای اوست، با یک گیتار اکوستیک دیده می‌شود. تنها شرحی که شان لنون زیر این عکس یادگاری گذاشته، پیکابو (به انگلیسی Peekaboo) است که نگاهی دزدکی معنی می‌دهد.

جان لنون و پل مک‌کارتنی معروف‌ترین زوج ترانه‌نویس تاریخ به شمار می‌روند که فقط هفت سال با دو عضو دیگر بیتل، جرج هریسون و رینگو استار همکاری داشتند اما حاصل آن، مجموعه‌ای ترانه است که نه تنها تاثیری ماندگار بر جهان موسیقی بر جای گذاشت، بلکه از این خاصیت بهترین آثار هنری برخوردار است که کهنگی‌پذیر نیست.

کد خبر 100224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha