کد خبر 100279
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
تصادف مرگبار در سیستان و بلوچستان

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: حادثه رانندگی در مسیر نیمروز به نهبندان، ۶ کشته ویک مجروح برجای گذاشت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سرهنگ کشواد بهروزی زاده  اظهار داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف فوتی۳ دستگاه خودرو در محور نیمروز به نهبندان بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین که از سمت زابل به نهبندان در حرکت بوده به علت نامعلومی با ۲ دستگاه خودرو پراید دیگر به شدت برخورد کرده و یکی از خودروهای پراید طعمه حریق شده است.

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه راننده پژو و تمامی سرنشینان خودرو پرایدی که دچار حریق شده به علت جراحات و سوختگی شدید فوت و دیگر سرنشین پژو ۴۰۵ نیز مجروح و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ بهروزی زاده خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را ترکیب و تقارن ۲ خطا سواری پراید به دلیل تجاوز به چپ به میزان۵۰ درصد و نقص جاده به علت نداشتن خط کشی راه به میزان ۵۰ درصد اعلام کرده است.

وی با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست با رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

کد خبر 100279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha