سهمیه طرح ترافیک ۳۴ خبرنگار حذف شد

پرشین خودرو: معاون شهردار تهران از حذف سهمیه طرح ترافیک غیرخبرنگارها خبر داد و گفت: در کمیته ای این موضوع بررسی شد و در نهایت طرح ترافیک ۳۴ نفر حذف شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، محسن پورسیدآقایی  در خصوص حذف برخی از افرادی که به نام خبرنگاری طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کرده بودند، گفت:‌تعدادی از افراد که خبرنگار نبودند شناسایی و طرح آنها را حذف کرده ایم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه این افراد یا نقص مدارک داشتند و یا بر اساس شکایاتی که شده بود، اعلام کردند که این افراد خبرنگار نیستند، گفت: در نتیجه در یک کمیته‌ای که نماینده شهرداری تهران و اعضای شورا حضور داشتند به این موضوع رسیدگی و در نهایت ۳۳ یا ۳۴ نفر حذف شدند.


طرح ترافیک


وی با اشاره به اینکه 2240 آرم طرح ترافیک بین خبرنگاران توزیع شده است، گفت: کل اعتراضات رسمی و غیررسمی که از این تعداد آرم توزیع‌شده صورت گرفت فقط 100 مورد بود که از بین موارد رسیدگی شده فقط به 33 مورد درست رسیدیم که طرح آنها نیز حذف شده است.

پورسیدآقایی ادامه داد: این افراد خبرنگار نبودند البته در رسانه کار می‌کردند که یا سمت معاون اجرایی،مدیر پشتیبانی و یا مدیران‌عامل رسانه‌ها بودند که آنها را حذف کرده‌ایم.


معاون شهردار تهران با بیان اینکه در فضای مجازی اعلام کردند که منتقدان را حذف کرده ایم، گفت:‌در بین 2240 نفری که طرح دریافت کرده‌اند یعنی فقط یک خبرنگار منتقد بوده بقیه از ما تعریف می‌کردند؟ این طور نبوده که فرد منتقدی را از لیست طرح ترافیک خبرنگاری حذف کنیم.

کد خبر 100283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha