خودرویی حبابی با الهام از ایستای ب‌.ام‌.و + تصویر

پرشین خودرو: 56 سال از زمان توقف تولید ب‌ا.م‌.و "ایستا" می‌گذرد و اینک یک کمپانی سوئیسی به بازتولید یک مدل مفهومی تک در و 2 صندلی از این خودروی شهری با نام "میکرولینو" پرداخته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصرایران، میکرولینو حدود 2.4 متر طول داشته و دو سرنشین را روی صندلی نیمکت شکل خود جای می‌دهد و به شکلی عمودی میان دو فضای پارک جا می‌گیرد. در چنین شرایط راننده و سرنشین بدون نگرانی از فضای جانبی از درب جلوی خودرو خارج خواهند شد.



بی ام و

 

قدرت خودرو از یک موتور الکتریکی 20 اسب‌بخاری با گشتاور 110 نیوتن‌متر تامین می‌شود که بیشینه سرعت 90 کیلومتر بر ساعت را برای خودرو رقم زده که از نیاز حرکت شهری بیشتر است. خودرو با دو باتری مختلف 8 کیلووات ساعت و بر حرکتی 126 کیلومتر و نسخه بزرگتر 14.4 کیلووات ساعت با محدود حرکتی 202 کیلومتر ارائه خواهد شد.



بی ام و

 

شارژ این خودرو از طریق سوکت‌های برق خانگی در اروپا 4 ساعت زمان و در کشوری مانند آلمان 1.5 یورو هزینه در بر دارد. اما در صورت استفاده از شارژهای ویژه و پر قدرت، زمان شارژ مجدد این خودرو به یک ساعت خواهد رسید.

تولید تجاری این خودرو از پایان سال جاری توسط کمپانی ایتالیایی تازاری رقم خواهد خورد.



بی ام و

 

برخلاف ظاهر کوچک، میکرولینو محفظه بار 300 لیتری داشته و به خاطر ویژگی‌های فضای داخلی ارزان خواهد بود.

براساس برنامه 100 نسخه از این خودرو در سال جاری و حدود 1500 تا 2000 خودرو در سال 2019 ساخته خواهد شد و خودروسازی امیدوار است فروش سالانه آن را به 5000 نسخه برساند. تا کنون حدود 7500 نسخه از این خودرو ثبت شده و قیمت تقریبی آن حدود 12 هزار نسخه خواهد بود.

بی ام و

کد خبر 100303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha