کد خبر 100308
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶
رونمایی از پیکسل واچ گوگل به‌زودی

پرشین خودرو: شایعات درباره رونمایی از پیکسل واچ قوت گرفته است. جدیدترین مطلب منتشره حکایت از یک دستبند هوشمند مخصوص فیتنس و سلامت بدن دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خبرآنلاین، شایعات درباره رونمایی از پیکسل واچ قوت گرفته است. جدیدترین مطلب منتشره حکایت از یک دستبند هوشمند مخصوص فیتنس و سلامت بدن دارد.

گوگل هم‌زمان با تغییرات بزرگ روی پلتفرم نرم افزاریِ Wear OS برای ساعت و ابزارهای پوشیدنی و تناسب‌اندام به نظر می‌رسد خود را برای یک رونمایی سخت‌افزاری نیز آماده می‌کند.

در همین راستا صحبت از محصول جدید Pixel Wtach است که اول اکتبر رونمایی می‌شود. هم‌زمان اپ‌های جدید برای سیستم‌عامل توسعه داده‌شده در همین زمان راه‌اندازی می‌شود.

گزارشگر سایت venturebeat و لودهنده معروف، ایوان بلس نیز صحبت از رونمایی سخت‌افزاری در پاییز کرده‌اند. در سایت اندروید پلیس نیز از محصول جدید Google Coach صحبت شده است که دستیار سلامت و تناسب‌اندام است.

البته ممکن است نام این محصول قبل از رونمایی تغییر کند (کار با نام Project Wooden جلو می‌رود) اما تلاش گوگل برای توسعه در بخش تناسب‌اندام و سلامت هوشمند قابل‌انکار نیست تا بتواند با اپل در این زمینه رقابت داشته باشد.

اپل واچ و فیت‌بیت دو رقیب عمده در این زمینه برای گوگل محسوب می‌شوند و باید تا پاییز صبر کرد تا هم محصول جدید اپل را ببینیم و هم گوگل و فیت‌بیت را!

کد خبر 100308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha