بیش از ۷۰ درصد ارائه بلیت‌های هواپیما غیرچارتری است

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت‌های هواپیمایی بیش از ۷۰ درصد بلیت هواپیما را به صورت غیرچارتری وتابع مقررات تغییر و ابطال ارائه می‌کنند.

به گزارش پرشین خودروبه نقل از باشگاه، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با سیاست‌های چند ساله گذشته سازمان هواپیمایی کشوری، سمت و سو و مدیریت شرکت‌های هواپیمایی بر توزیع و ارائه بلیت‌های خود به صورت غیرچارتری است و روند کاهشی خود را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه بخش هوایی (غیرنظامی) تمامی ظرفیت‌های موجود خود را به کار گرفته تا پاسخگوی تقاضا‌ها در این بخش باشد، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری با هماهنگی دیگر دستگاه‌های نظارتی با متخلفان احتمالی برخورد خواهد کرد.

 

باشگاه

 

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر اینکه سازمان، نظارت‌های خود را از طریق بازرسی بازرسان دفتر نظارت بر مراکز توزیع بلیت هواپیما و دیگری از طریق گزارش‌های مردمی انجام می‌دهد، افزود: بی‌تردید نوسانات ارزی تأثیرات زیادی بر قیمت بلیت هواپیما داشته و شرکت‌های هواپیمایی برای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری جهت حفظ ایمنی که جزء اولویت‌های مهم این سازمان و رعایت مقررات است متحمل هزینه‌های می‌شوند که درصد بالایی از آن ارزی است.

جعفرزاده تصریح کرد: به همین منظور با نوسانات قیمت ارز سازمان حسب وظیفه حاکمیتی و نظارتی که دارد مسائل و مشکلات شرکت‌های هواپیمایی ناشی از نوسانات ارزی را با مقامات ذیربط مطرح و مورد قبول قرار گرفته، که امید است تصمیمات اتخاذ شده هرچه زودتر عملیاتی شود.

وی، برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده موردی به بهانه نوسانات ارزی از متقاضیان بلیت هواپیما درخواست کرد از مراکز معتبر و دارای مجوز که لیست آنها روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری موجود است خریداری و با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی موضوع را از طریق سامانه www.cao.ir اطلاع دهند.

کد خبر 100311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha