کد خبر 100312
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
تعطیلی خط پرواز وین-اصفهان

پرشین خودرو: مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان با اشاره به تعطیل شدن خط وین – اصفهان، گفت: ترمینال خارجی فرودگاه اصفهان با وجود هزینه بالای نگهداری هر سال شاهد کاهش پروازهای خارجی است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، حسن امجدی در دومین جلسه هیات رییسه کمیسیون گردشگری اتاق، با بیان اینکه صنعت گردشگری استان اصفهان گریبانگیر انسجام معکوس است، اظهار کرد: متاسفانه هر کسی یک بخش از گردشگری را بدون هماهنگی با سایر بخش ها دنبال می کند و در بسیاری از اوقات بخش ها بر خلاف جهت یکدیگر حرکت می کنند.

وی فرودگاه را دروازه طلایی ورود هر شهر برشمرد و افزود: فرودگاه از نظر مسئولیت شهر و استان و بخش خصوصی به عنوان دروازه اصلی ورودی گردشگران خارجی شناخته نمی شود و هیچ حمایتی از آن نمی شود.

مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان افزود: ترمینال خارجی فرودگاه اصفهان با وجود هزینه بالای نگهداری هر سال شاهد کاهش پروازهای خارجی است.

وی تاکید کرد: وظیفه هر سازمان در سند گردشگری اصفهان باید مشخص شود تا توان و نیروی هر بخش در یک هدف متمرکز شود و همدیگر را دفع نکنند.

امجدی خاطرنشان کرد: سازهای صنعت گردشگری اصفهان ناهمگون نواخته می شود و در قالب یک ارکستر منظم و منسجم نواخته نمی شود.

 

هواپیما

 

وی با اشاره به تعطیل شدن خط وین – اصفهان، گفت: به دلیل عدم همکاری آژانس ها و سایر بخش های گردشگری این خط هوایی که قرار بود نقش مهمی در جذب گردشگران اروپایی داشته باشد به دلیل خالی بودن پروازها تعطیل شد.

رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان اصفهان در این جلسه خواستار تمرکز گردشگری سلامت استان بر افغانستان، عراق و کشورهای حاشیه خلیح فارس برشمرد و گفت: این دفتر آماده رایزنی برای ارتباط با نمایندگی های ایران در این کشورهاست.

علیرضا سالاریان خواستار تولید محتوا از خدمات گردشگری سلامت به زبان های مختلف از جمله انگلیسی و عربی شد و گفت: برای جذب گردشگران باید به زبان آنان خدمات را معرفی کرد.

رییس کمیسیون گردشگری و برندشهری اتاق بازرگنی اصفهان گفت: در صنعت گردشگری اغلب همایش و نشست ها به بیان مسایل و مشکلات صرف می شود و راهکارهای اجرایی و زمان بندی شده اعلام نمی شود.

محمدرضا رجالی تصریح کرد: هم افزایی در صنعت گردشگری و حرکت حول یک محور مهمترین مساله این صنعت در استان اصفهان است.

وی برگزاری دوره های آموزشی برای ذینفعان گردشگری را یکی از رویکرد های کمیسیون اتاق بازرگانی اصفهان برشمرد و گفت: آموزش یکی از رکن های مهم صنعت گردشگری است تا نحوه برخورد با گردشگران از فرودگاه تا هتل، مراکز توریستی و رستوران ها به صورت صحیحی انجام شود.

کد خبر 100312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha