آغاز شمارش معکوس برای معرفی هایپرکار جدید «بوگاتی»

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی بوگاتی تیزر جدیدی از هایپرکار Divo منتشر کرده است تا قبل از معرفی رسمی این خودرو در روزهای آینده مخاطبان خود را آماده کند.

به گزارش پرشین خودرو، باتوجه به تصویر جدید منتشر شده از سوی کمپانی خودروسازی بوگاتی در رابطه با هایپرکار جدید این شرکت، در زیر پرده استتار می‌توان شاهد تفاوت‌های اساسی میان هایپرکار Divo با پرچم دار فعلی این خودروساز فرانسوی یعنی "بوگاتی شیرون" بود که در این مورد می‌توان به قسمت‌های آیرودینامیکی از جنس فیبرکربن و بدون لایه رنگ، چراغ‌های جدید عقب با الهام از دانه‌های انار، خطوط جدید آیرودینامیکی در اطراف بدنه اتومبیل و یا حتی می‌توان به یک باله بزرگ آیرودینامیکی در قسمت انتهای کابین اشاره داشت که در زیر پرده استتار کاملا مشهود هستند. هرچند ظاهر بوگاتی Divo الگو گرفته از خودروی مفهومی Vision Gran Turismo است که حالا به مرحله تولید رسیده است.

 



مشخصات فنی "بوگاتی دیوو" هنوز منتشر نشده است، اما بدون شک آیرودینامیک اتومبیل پیشرفت زیادی داشته و به مراتب نیروی بیشتری نسبت به خودروی "بوگاتی شیرون" برای چسبندگی بهتر اتومبیل تولید خواهد کرد، هرچند کارهای زیادی بر روی این اتومبیل انجام شده است تا وزن آن بهینه سازی شده و حتی کمتر از خودروی هایپرکار بوگاتی شیرون بدست آید که در این خصوص ویژگی‌های لوکس اتومبیل کمتر شده تا به ارتقای ویژگی‌های اسپرت آن کمک کند.

 



طبق شایعات منتشر شده، به احتمال زیاد در بخش فنی اتومبیل همان موتور 8 لیتری شانزده سیلندر به همراه 4 توربوشارژر مورد استفاده قرار گرفته است که می‌تواند شتاب صفر تا صد 2.5 ثانیه و همچنین شتاب صفر تا 200 کیلومتر بر ساعت 6.5 ثانیه داشته باشد.

 



در پایان لازم به ذکر است که خودروی هایپرکار "بوگاتی دیوو" کمتر از 1 هفته دیگر و در تاریخ 24 اوت سال جاری به طور رسمی رونمایی خواهد شد و منابع خبری مدعی هستند که برنامه تولید آن بر روی 40 دستگاه محدود شده و قرار است که هرکدام به قیمت 5 میلیون یورو (حدود 5.88 میلیون دلار) به مشتریان عرضه شود.
 

کد خبر 100334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha