کد خبر 100371
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
معمای لغزش خودروها در جاده چالوس !

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پاسخ به این که آیا ریزش عمدی یا سهوی گازوییل در این محور را تأیید می‌کند یا نه، گفت: بررسی این مسأله در حوزه فنی راهداری نیست و توسط مراجع مربوط در حال بررسی است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، مهرداد جهانی در حاشیه بازدید از محور کرج _ کندوان اظهار کرد: یک فایل از لغزش چند خودرو در محور کرج _ چالوس به دست ما رسید که در آنها رانندگان کنترل خودروها را در پیچ از دست داده و از مسیر اصلی منحرف می‌شدند. گزارش دیگری هم مبنی بر لغزش خودروها در برخی نقاط این محور به دلیل ریختن گازوییل به دست ما رسید که ما هر دو گزارش را بررسی کردیم.

 

جاده چالوس

 


وی افزود: برای این اتفاقات احتمال می‌رفت که روکش آسفالت در برخی نقاط دچار مشکل شده باشد به همین دلیل کارشناسان به این مسیر اعزام شدند و پس از بررسی مشخص شد روکش آسفالت این محور هیچ مشکلی ندارد و لغزندگی علل دیگری دارد.


جهانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انجام عملیات روکش آسفالت در محور کرج _ چالوس اشاره کرد و گفت: ۵۰ کیلومتر از این عملیات را قبلاً اداره کل راه و شهرسازی استان انجام داده و مابقی را اداره کل راهداری در حال انجام دارد که پیش بینی می شود تا پایان شهریور به اتمام برسد. چون در ساعات شب دید رانندگان کم می‌شود ناچار هستیم که عملیات روکش آسفالت را در روز انجام دهیم.

کد خبر 100371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha