کد خبر 100393
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
وضعیت هوای تهران در 29 مرداد

پرشین خودرو: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به ناسالم بودن هوای تهران برای گروه‌های حساس امروز (۲۹ مرداد) گفت: دما هوا در تهران تا فردا (۳۰ مرداد) کاهش خواهد یافت.

به گزارش پرشین خودرو ، حسین شهبازی  با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۹ مرداد) است، اظهار کرد: برای برخی ساعات به ویژه در بعد ازظهر وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه با جهت متغیر بین جنوب‌شرقی تا جنوب‌غربی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز (۲۹ مرداد) به دلیل وزش باد و خیزش گرد و خاک در شب گذشته و به تبع آن افزایش غلظت ذرات معلق در شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس است.

 

هوای تهران


مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۳۰ مرداد)، برای بعد ازظهر وزش باد با جهت غالب جنوب‌شرقی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در برخی ساعات احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق وجود دارد.

به گفته شهبازی دما هوا در پایتخت تا روز آینده کاهش جزیی خواهد یافت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۱۳۵ (بر اساس ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، اظهار کرد: شاخص میانگین هم اکنون هوای تهران نیز ۸۶ و در شرایط سالم است.

کد خبر 100393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha