اعتبار صنعت هوایی کشور با ثبت نشان تجاری افزایش می‌یابد

پرشین خودرو: دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: اگر بتوانیم نشان تجاری برای صنعت هوایی کشور ثبت کنیم، اعتبار این حوزه را افزایش خواهیم داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  منوچهر منطقی با اشاره به ضرورت ثبت نشان تجاری در حوزه هوایی، بیان کرد: برای تحقق این هدف، اقدام به تشکیل شبکه‌ای بزرگ در حوزه هوایی و هوانوردی خواهیم کرد تا در دل این شبکه، بتوانیم مجموعه ای از فعالان صنعت هوایی را دور هم جمع کنیم.

دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: تاسیس مجموعه‌ای به صورت شبکه‌ای بزرگ در راستای تشکیل علامت تجاری برای بیشتر شناخته شدن شرکت‌ها در داخل و خارج یک ضرورت است.

 

صنعت هوایی

 


به گفته منطقی، توسعه بازار و محصولات این صنعت نیز برای تحقق هدف ثبت نشان تجاری نیز یک ضرورت است که برای این کار نیز تاکنون اقدامات مختلفی داشته ایم اما این اقدامات کافی نیست و باید تلاش بیشتری برای رونق صنعت هوایی بکنیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از پیشرفت‌های حوزه هوایی در چند سال اخیر رقم خورده است به عنوان مثال ساخت هواپیماهای ۸ نفره، طراحی و ساخت پهپادها و افتتاح مرکز ملی نوآوری پهپادها با هدف توسعه صنعت هوایی در کشور مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارد.

کد خبر 100401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha