تذکر نمایندگان به وزیر صنعت برای رفع اخلال سایت های فروش خودرو

پرشین خودرو: سیده فاطمه ذوالقدر به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر صنعت متذکر شدند که به منظور شفاف سازی در افکار عمومی و رفع مشکلات بعدی در بازار خودرو اقدامات لازم برای رفع اخلال سهوی یا عمدی در سایت های فروش خودرو داخلی را انجام دهند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، فروش اینترنتی خودروها همواره با یک سناریوی تکراری بالا نیامدن سایت های فروش همراه است ودر همان روز و یاهفته های بعد شاهد آن هستیم که بر اساس تخلفی عدم دسترسی به سایت رخ داده و بازار سیاهی در فروش خودروهای صفر ایجاد می کند که مشکلات بیشماری را در بازار و برای متقاضیان واقعی خودرو ایجاد کرده است.
 

فروش خودرو



بر این اساس در روز جاری نیز فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اطلاع رسانی عمومی گردید ولی علیرغم تلاش های مکرر سایت ایران خودرو به هیچ وجه بالا نیامد و امکان دسترسی برای متقاضیان واقعی خودرو جهت پیش ثبت نام میسر نشد.

بر این اساس فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس به شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت متذکر شدند که به منظور شفاف سازی در افکار عمومی و رفع مشکلات بعدی در بازار خودرواقدامات لازم برای رفع اخلال سهوی یا عمدی در سایت های فروش خودرو داخلی را انجام دهند.

کد خبر 100424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha