کد خبر 100429
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
مدال برنز به عاشورزاده رسید

پرشین خودرو: فرزان عاشورزاده هوگوپوش وزن 58- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در نیمه نهایی مقابل نماینده ازبکستان بازی را واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، دومین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در حالی از صبح امروز(دوشنبه) آغاز شده است که امروز(دوشنبه) فرزان عاشورزاده هوگوپوش وزن 58- کیلوگرم تیم ملی کشورمان کارش را در بازی‌های آسیایی جاکارتا با پیروزی آغاز کرد. فرزان تنها نماینده از تیم ملی مردان در مسابقات امروز است. او در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد و در دور بعدی به مصاف سوناتف از تاجیکستان رفت. عاشورزاده این دیدار را با نتیجه 26 بر 3 به سود خود به پایان برد و راهی دور بعد مسابقات شد.

فرزان عاشورزاده 13 بر 6 کواک هونگ وُ از (ویتنام) را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در نیمه نهایی به مصاف نیاز پولاتف از ازبکستان رفت و راند اول این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود نمایند ازبکستان تمام شد. راند دوم نیز این دیدار با نتیجه 8 بر 4 به سود نماینده ازبکستان تمام شد. این دیدار در پایان با نتیجه 15 بر 13 به سود نماینده ازبکستان به پایان رسید.

ملیکا میرحسینی بانوی هوگوپوش ایران در وزن 67- کیلوگرم در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.او که با پیروزی بر نماینده ویتنام در گام نخست به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بود، در این مرحله به مصاف جولیانا الصادق از اردن رفت و این بازی را با نتیجه 21 بر 5 به حریف اردنی‌اش واگذار کرد. میرحسینی پس از مصدومیت کیمیا علیزاده با تصمیم مسئولان فدراسیون جایگیزین علیزاده شد و راهی بازی‌های آسیایی اندونزی شد.

الهه شیدایی نماینده وزن 53- کیلوگرم کیلوگرم تیم ملی بانوان در مرحله یک چهارم شکست خود و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. این دیدار با نتیجه 3 بر 11 به سود فریزا الدانگوروا از قزاقستان به پایان رسید.

 

عاشورزاده

کد خبر 100429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha