اختلال در پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد!

پرشین خودرو: برخی پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد به دلیل نقص فنی و نامناسب بودن شرایط جوی، دچار اختلال شده و تعدادی از پروازهای این فرودگاه یا کنسل شده یا قرار است با تاخیر چند ساعته انجام شود!

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، یکی از مسافران پرواز 964 هواپیمایی ایران ایرتور با اشاره به افت شدید کیفیت خدمات‌رسانی شرکت‌های هواپیمایی، اظهار کرد: پرواز تهران-مشهد ایران ایرتور قرار بود ساعت 8 و 35 دقیقه امروز صبح انجام شود، اما به دلیل آنچه نقص فنی اعلام شده تا اطلاع ثانوی این پرواز با تاخیر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: وضعیت امروز پروازهای فرودگاه مهرآباد نامناسب است چند پرواز به دلیل وضعیت جوی و نقص فنی کنسل شده یا با تاخیر نامشخص انجام خواهد شد.

این مسافر داخلی، با بیان این‌که پرواز اردبیل یکی از این پروازهاست، تصریح کرد: قیمت بلیت پروازهای داخلی نسبت به چند هفته پیش سه تا چهار برابر شده اما متاسفانه خدمات ایرلاین‌ها نه تنها افزایش نیافته بلکه به شدت افت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار مردم از شرکت‌های هواپیمایی داخلی این است با توجه به افزایش چند برابری درآمدها، مقداری کیفیت خدمات را ارتقا دهند و فقط به دنبال کسب درآمد نباشند.

کد خبر 100502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha